تازه های سایت

کد مطلب: 35983
26. شهريور 1397 - 8:46
مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند گفت: نمایشگاه عکس با عنوان «کربلا در آئینه تاریخ» با ۷۰ عکس به همت کانون بسیج هنرمندان با همکاری ارشاد برپا شده و تا پایان محرم در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) پذیرای بازدید عموم است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیر بحیرایی مسئول کانون بسیج هنرمندان نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ۷۰ قطعه عکس در نمایشگاه «کربلا در آئینه تاریخ» مربوط به چهار مقطع زمانی مختلف به نمایش گذاشته شده و در این نمایشگاه چندین عکس زیبا از نمای هوایی شهر کربلا و بین‌الحرمین هم به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل عکس‌های قدیمی حرم امام حسین(ع)، حرم حضرت ابوالفضل(ع)، جنایات صدام در حمله به کربلا و تجاوز و ویرانی حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت ابوالفضل(ع) و همین‌طور عکس‌هایی از بازسازی این دو حرم شریف پس از جنایات صدام و از لحظات عزاداری تاریخی و ماندگار در کربلا و اطراف حرم است.

وی تصریح کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه در ایام برپایی از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۹ به محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان دانش مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما