تازه های سایت

کد مطلب: 35961
16. شهريور 1397 - 20:03
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: هم‌زمان با شروع زرمایش عاشواریی محمد رسول‌الله (ص) جهت محرومیت‌زدایی ۲۵ گروه جهادی خدمات‌ رسان به مناطق محروم و حاشیه‌ایی نهاوند اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در جمع خبرنگاران به مناسب برگزاری رزمایش عاشورایی محمد رسول‌الله(ص)، اظهار داشت: در تاریخ 20 شهریور ماه و هم‌زمان با شروع رزمایش عاشورایی محمد رسول‌الله(ص) جهت محرومیت‌زدایی 25 گروه جهادی با استعداد 250 نفر از اقشار مختلف بسیجی شهرستان به مناطق حاشیه‌ایی و محروم شهر نهاوند، گیان، فیروزان، برزول اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: این گروه‌های جهادی از اقشار مختلف بسیجیان شهرستان هستند که در مناطق محروم و حاشیه‌ایی شهرستان به اقداماتی از قبیل فعالیت‌های عمرانی،‌ محرومیت زدایی، فعالیت‌های آموزشی، پزشکی و غیره خواهند پرداخت.

کریمی افزود: گروه‌های جهادی پزشکی و بهداشتی به صورت رایگان در این مناطق خدمات می‌دهند و ضمن این‌که خدمات آموزشی و عمرانی از جمله ساخت و مرمت خانه‌های محرومان، پروژه‌های آب‌رسانی و رسیدگی به مدارس حاشیه شهرها با مرمت، تعمیرات و رنگ آمیزی و نشاط‌آور کردن کلاس‌های درس برای مهرماه نمونه‌ای از این خدمات است.

وی عنوان کرد: رزمایش عاشورایی محمد رسول‌الله(ص) هم‌زمان با سراسر کشور روز شنبه در شهرستان نهاوند در غالب هشت گردان و با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت برگزار خواهد شد و این رزمایش در سه مرحله انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این رزمایش به‌رخ کشیدن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به دشمنان و ایجاد امید در بین مردم است که آن‌ها بدانند در کنار نیروهای مقتدر نظامی صدها نیروی بسیجی نیز اعلام آمادگی کرده‌اند و پای آرمان‌های بسیج ایستاده‌اند.

کریمی تاکید کرد: برگزاری این رزمایش نمایش اقتدار بسیج در سطح شهرستان خواهد بود و همه اقشار مختلف بسیج در این رزمایش حضور دارند و طبق هماهنگی‌هایی که با ادارات مختلف شهرستان انجام داده‌ایم از ظرفیت بسیج ادارات شهرستان در این رزمایش استفاده کرده‌ایم.

وی گفت: در این رزمایش هشت گردان که شامل بسیج ورزشکاران، بسیج عشایر، بسیج اصناف و بسیج کارگری، گردان امام حسین(ع)، گردان امام علی(ع) و دو گردان بیت‌المقدس است که مجموعا شامل هزار و 500 بسیجی هستند.

کریمی اظهار داشت: همچنین در اولین روز از برگزاری رزمایش رژه خودرویی مشترک سپاه ناحیه نهاوند با نیروهای ناجا در سطح شهر نهاوند برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: مرحله دوم رزمایش نیز همایش 20 هزار نفری بسیجیان در استان است که سهمیه نهاوند حدود دو هزار نفر بسیجی است که دو هزار نفر بسیجی از شهرستان به استان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما