تازه های سایت

کد مطلب: 35959
16. شهريور 1397 - 19:48
امام جمعه نهاوند گفت: امروز نیاز کشور حل مشکلات مردم توسط مسئولان در سایه وحدت و همدلی و عمل به فرمایشات رهبر معطم انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند گفت: امروز دشمن از همه توان خود برای فشار اقتصادی و ایجاد مشکل برای مردم کشورمان استفاده می کند.

وی اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی جنگ تمام عیار اقتصادی را شروع کردند، مردم و مسئولان باید هوشیار باشند و مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند.

امام جمعه نهاوند افزود: نیاز امروز کشور  حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم توسط مسئولان است.

وی افزود: با توجه به توطئه های دشمنان، باید مردم و مسئولان با وحدت و همدلی و دوری از تفرقه مشکلات را حل کنند.

مغیثی گفت: تا زمانی که در جامعه وحدت وجود داشته باشد؛ نقشه ها و تهدیدهای آمریکایی ها بی اثر خواهد بود.

وی بیان داشت: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر وحدت و حل مشکلات باید سرلوحه عمل همه قرار بگیرد.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه ایران اسلامی با توجه به آیات قران کریم و عقاید؛ در برابر دشمن خود را تجهیز می‌کند، گفت: دشمنان داعش را برای ایران درست کردند اما ایران اسلامی با توجه به اعتقادات خود جنگ را در خارج از مرزها دفع کرد.

وی ادامه داد: فتنه داعش در منطقه از بین رفته اما بقایایی وجود دارد که آمریکا نمی‌خواهد بگذارد مقاومت؛ پیروز این جبهه باشد لذا ایران اسلامی به کمک هم پیمانانش به دنبال ریشه‌کن کردن داعش است که در هفته‌های آینده کلید می‌خورد.

حجت‌الاسلام مغیثی در رابطه با حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت و قوای دیگر، گفت: رهبری در رأس نظام است و بهتر از من و شما مشکلات و راهکارها را می‌داند و امروز زمان تضعیف قوا نیست تا دشمن از آب گل‌آلود ماهی بگیرد.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری امروز مردم و مسئولین را به وحدت و انسجام دعوت می‌کنند، گفت: اگر قوای سه‌گانه هرکدام در چهارچوب وظایف خود به‌خوبی عمل کنند مشکلات حل می‌شود.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان محمدرسوالله(ص) از فردا در نهاوند، گفت: هدف از این رزمایش این است تا دشمن بداند همه ما زیر چتر ولایت هستیم.

دیدگاه شما