تازه های سایت

کد مطلب: 35931
2. شهريور 1397 - 14:36
امام‌جمعه نهاوند گفت: احتکار کردن لوازم و مواد خوراکی موردنیاز مردم توسط برخی افراد سودجو قطعاً آب به آسیاب دشمن ریختن است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نهاوند گفت: مردم عزیز کشورمان همواره فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و نشان دادند این انقلاب ماندنی است و دشمنان هر توطئه‌ای داشته باشند اما کاری به‌پیش نمی‌برند چراکه پیروز حق وعد خداوند است.
وی با تأکید بر اینکه مفسدان اقتصادی باید بدون ملاحظه مجازات شوند، گفت: عده‌ای اموال مردم را غارت کردند و اعتماد مردم به‌نظام و قوای سه‌گانه را خدشه‌دار کرده‌اند.
امام‌جمعه نهاوند در خصوص پیشنهاد مذاکره ترامپ به کشورمان گفت: این پیشنهاد ترامپ همچون پیشنهاد معاویه به حضرت علی (ع) برای صلح است و این پیشنهاد برای فریب و ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.
حجت‌الاسلام مغیثی گفت: امروز همه مردم ایران اسلامی می‌فهمند که پیشنهادهای آمریکا دروغ است چراکه سه سال تمام مذاکره کردیم اما از طرف آن‌ها نقض شد و همان‌طور که رهبری انقلاب نیز فرمودند ما با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم چون انها غیرقابل‌اعتماد و عهدشکن هستند.
وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا می‌داند ایران اسلامی قوی شده است، گفت: ایران آمریکا را نه‌تنها از ایران بیرون کرده بلکه از منطقه نیز بیرون کرده این شکست آمریکاست و به‌ناچار دست به تحریم‌ها برده اما به اراده خداوند و همت مردم نقشه شوم آن‌ها نقش بر آب می‌شود.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها در خصوص احتکار کردن لوازم و مواد خوراکی موردنیاز مردم توسط برخی افراد سودجو در کشور و شهرستان، گفت: احتکار جزء محرمات است؛ احتکار یعنی مالی که موردنیاز مردم است این گناه و حرام است لذا خوشبختانه دستگاه‌های مربوطه واردشده‌اند همچنان که اخبار آن‌ها را مشاهده می‌کنید.
امام‌جمعه نهاوند اظهار کرد: محتکران در شرایط امروز جامعه آب به آسیب دشمن می‌ریزند و در میدان دشمن بازی می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما