تازه های سایت

کد مطلب: 35921
30. مرداد 1397 - 1:17
معاون سياسي اجتماعي فرماندار نهاوند از رونمایی از المان گروه انقلابی ابوذر نهاوند در هفته دولت خبر داد و گفت: وضعیت گلزارهای شهدای شهرستان نهاوند مناسب نیست.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهدی جلالوند در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نهاوند اظهار کرد: وضعیت گلزارهای شهدای شهرستان نهاوند مناسب نیست و متأسفانه در بحث نگهداری از آن‌ها خوب عمل نشده است.

وی با تکید بر اینکه همه ادارات در بحث ساماندهی قبور مطهر شهدا متولی هستند، گفت: متأسفانه در گلزار شهدای نهاوند چندین سال است یک حوض نیمه‌کاره رها شده آیا در شهرستان چند شاخه لوله برای به اتمام رساندن آب‌نمای این حوض وجود ندارد؟

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه رشادت و ازخودگذشتی شهدا و خانواده معظم آن‌ها بر هیچ‌ یک از ما پوشیده نیست، تصریح کرد: امروز اگر من و شما مدیران دارای پست و منصبی هستیم مرهون خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم است بنابراین باید توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نبود و کمبود اعتبارات نباید بهانه‌ای برای کار نکردن و بی‌توجهی به این مهم باشد، گفت: خانواده معظم شهدا انتظاراتی دارند که بدون صرف هزینه انجام می‌شود.

جلالوند با اشاره به دغدغه فرماندار در خصوص ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان، گفت: صبح فردا با حضور اعضای جلسه امروز بازدید از گلزار شهدای شهرستان انجام خواهد شد تا اعضا به‌ صورت فنی و ملموس در جریان مشکلات موجود قرار گیرند.

وی در ادامه از تشکیل کمیته‌های هفت‌گانه بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و معرفی یادمان‌ها، یادگارها و دستاوردهای دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و گفت: در سال 96 بیش از 80 یادواره در سطح شهرستان برگزار شده که خوشبختانه 6 مورد آن با حضور مسؤولان برجسته کشوری همچون وزیر اطلاعات برگزار شد.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار نهاوند با اشاره به برگزاری 20 یادواره از ابتدای سال تاکنون در نهاوند، گفت: شهرستان نهاوند دارای مفاخری همچون شهیدان قدوسی و حیدری است لذا باید ضمن برگزاری مراسم‌های فاخر در راستای ترویج فرهنگ و سیره این بزرگواران اقدام شود.

وی با اشاره به مراحل پایانی ساخت المان گروه انقلابی ابوذر، گفت: بنا به گزارش رئیس بنیاد شهید نهاوند این پروژه با اعتبار 250 میلیون تومان تا هفته دولت آماده بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما