تازه های سایت

کد مطلب: 35920
30. مرداد 1397 - 1:14
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند از کشف دومین انبار احتکار در فیروزان نهاوند به ارزش 200 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو،بیژن ترابیان با اشاره به طرح تشدید بازرسی‌های مشترک تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، پلیس اطلاعات و اماکن ناجا و همچنین فرماندهی انتظامی بخش فیروزان، اظهار کرد: خوشبختانه در راستای این طرح برای جلوگیری از کمبود کاذب برخی از اقلام ضروری در بازار یک انبار بزرگ در شهر فیروزان از توابع نهاوند که کالای اساس برنج، روغن و شکر در آن به‌ صورت غیر قانونی نگهداری می‌شد کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این انبار بیش از 15 تن برنج، 50 کارتن روغن، 40 کیسه شکر کشف شد، ادامه داد: در مجموع حدود 20 تن برنج، روغن، شکر، چای و... به ارزش بیش از 200 میلیون تومان کشف شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند با بیان اینکه مراحل تشکیل پرونده و همچنین ضبط اموال صورت گرفت و به عرض مقام قضایی رسید، افزود: این انبار پلمب شده و اموال موجود نیز منتقل‌ شده‌اند.

وی گفت: یکی از اهداف مهم اجرای طرح بازرسی مشترک تعزیراتی که با حضور دستگاه‌های مختلف با رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی انجام می‌شود کنترل قیمت در بازار است.

ترابیان افزود: از همه مردم تقاضا داریم که موارد مشکوک به انبارهای احتکار را در هر نقطه از شهرستان را جهت بررسی‌های بیشتر به مبادی ذی‌ربط گزارش داده تا شاهد افزایش بی‌رویه قیمت اجناس و همچنین کمبود کاذب اقلام ضروری در شهرستان نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما