تازه های سایت

کد مطلب: 35918
30. مرداد 1397 - 1:09
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند اقلام حمایتی را در مناطق کمتربرخوردار توزیع کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در کارگروه اشتغال نهاوند اظهار کرد: خوشبختانه روز گذشته جلسه تنظیم بازار و مبارزه با احتکار و اختفای کالا در نهاوند برگزار شد که در این جلسه مشکلات و معضلات موجود در حوزه بازار شهرستان نهاوند و اتحادیه کامیون داران و همچنین ادوات مکانیکی بررسی شد.

وی ادامه داد: در بحث توزیع اقلام حمایتی تنظیم بازار همچون گوشت قرمز و گوشت مرغ تاکنون مقادیری در شهرستان توزیع‌شده که طی مصوبه جلسه تنظیم بازار روز گذشته از امروز این مرکز به دو واحد افزایش‌یافته که یک واحد در محله کمتر برخوردار پایه قلعه است.

فرماندار شهرستان نهاوند در خصوص کاهش دام زنده در شهرستان و به تبع آن گوشت قرمز و افزایش قیمت، گفت: اداره دامپزشکی نهاوند حق صدور مجوز جهت خروج دام زنده از شهرستان را ندارد همچنان که طی دو هفته گذشته مجوزی صادر نشده لذا نیروی انتظامی نیز موظف است در صورت برخورد به‌عنوان قاچاق احشام برخورد و فرد خاطی را به مراجع قضایی معرفی کند.

وی در خصوص افزایش خودسرانه قیمت نان در برخی بخش‌ها، گفت: بازرسان اداره تعزیرات، اصناف، صنعت، معدن و تجارت موظف به گشت‌زنی دائم هستند و در صورت مشاهده با خاطیان برخورد خواهد شد همچنان که مواردی مستند اعلام‌شده که در دست بررسی هستند.

ناصری در ادامه با اشاره به مشکل کامیون‌داران در بحث سایز لاستیک‌ها برای کامیون‌های کشنده، گفت: این مشکل بنا بر اعلام مسئول اتحادیه کامیون‌داران و با هماهنگی اداره صنعت برای ثبت درخواست با توجه به نیاز طی روزهای آینده حل و فصل خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: متأسفانه در نهاوند اختلاف قیمت‌ها بیداد می‌کند اما در حال حاضر طی جلسات هفتگی این مهم در دست بررسی است و تغییرات محسوس را مردم مشاهده خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما