تازه های سایت

کد مطلب: 35870
3. مرداد 1397 - 20:55
رئیس بنیاد شهید و امور ايثارگران نهاوند از برگزاری یادواره شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی خدارحمی بابیان اینکه عملیات مرصاد در منطقه چهارزبر 6 نفر از نیروهای نهاوند به فیض عظمای شهادت نائل آمدند و تعدادی نیز مجروح شدند، اظهار کرد: امروز زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کم‌تر از شهادت نیست پس باید با توجه به هجمه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از طرف دشمنان ایران اسلامی از زندگی و سیره شهدای گران‌قدر و روحیه مبارزه‌گری آن‌ها الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز نسل جوان و تأثیرگذار جامعه باید درس غیرت، شجاعت صبر و استقامت را از شهدا و خانواده‎های آن‌ها بیاموزند، گفت: شهدا با علم به اینکه راه اسلام و ایران اسلامی حق بوده همواره و در همه‌ جا نسبت به دشمنان ایران اسلامی مواضع به‌ جا داشته‌اند و با تأسی از فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری راه خود را انتخاب کردند.

رئیس بنیاد شهید نهاوند با اشاره به سلطه‌طلبی برخی کشورهای غربی به رهبری آمریکا گفت: امروز ملت ایران اسلامی باید نسبت به توطئه‌های آمریکا هوشیار باشند و فریب تبلیغات کذب دشمنان ایران اسلامی را نخورند.

وی با اشاره به اینکه عملیات مرصاد ثابت کرد حق همیشه بر باطل پیروز است، ادامه داد: عملیات مرصاد به ما درس یکپارچگی، برادری و وحدت کلمه حول محور ولی‌فقیه را آموخت.

فرماندار نهاوند افزود: عملیات مرصاد یک‌بار دیگر به همگان نشان داد اگر وحدت کلمه داشته باشیم و حول محور ولی‌فقیه حرکت کنیم نتیجه آن پیروزی و سربلندی است.

وی بابیان اینکه منافقین جز در زباله‌دان تاریخ جایی ندارند، گفت: منافقین افرادی خودفروخته‌ای بودند که برای منافع دنیوی خود را در اختیار طاغوت گذاشتند.

خدارحمی با اشاره به زمان برگزاری یادواره شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد در نهاوند، گفت: این مراسم روز پنج‌شنبه ساعت 18 در گلزار شهدای باغ بهشت نهاوند با سخنرانی سردار حاج میرزا سلگی فرمانده شجاع و دلاور عملیات مرصاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما