تازه های سایت

کد مطلب: 35836
14. تير 1397 - 9:22
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند با اشاره به انجام يك‌هزار و 170 مورد بازرسی از اصناف نهاوند طی سه ماه گذشته از آغاز طرح تشدید نظارتی بر بازار این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بیژن ترابیان در جلسه ستاد تنظیم بازار نهاوند اظهار کرد: شهرستان نهاوند دارای 205 نانوایی است که از این تعداد 161 واحد با آرد سهمیه‌ای و 43 نانوایی با آرد آزاد فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه مجموع سهمیه آرد شهرستان 30 هزار و 132 کیسه 40 کیلوگرمی آرد است، گفت: از این تعداد یک‌هزار و 255 کیسه مخصوص تعاون روستایی برای مصارف خانه‌پزی و 600 کیسه سهمیه عشایر شهرستان است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند در ادامه با اشاره به تشدید نظارت بر بازار نهاوند گفت: در سه‌ ماهه گذشته 30 مورد شکایت از اصناف انجام‌ شده و برای 70 واحد نیز فرم تخلف تعزیراتی تنظیم‌ شده است.

وی با اشاره به 33 گشت مشترک با حضور دستگاه ذی‌ربط نظارتی بر بازار، گفت: طی سه ماه گذشته در شهرستان نهاوند یک‌هزار و 170 مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است.

ترابیان عدم درج قیمت‌، گران‌فروشی، کم‌فروشی تعطیلی خارج از چارچوب در نانوایی‌های و برخی مسائل بهداشتی را عمده‌ترین تخلفات صنفی در نهاوند عنوان کرد و گفت: سامانه شکایت 124 در شهرستان نهاوند هر روز از ساعت 8 تا 17 آماده دریافت شکایات شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه سامانه 124 شهرستان نهاوند تا پایان تیرماه به‌ صورت 24 ساعت آماده دریافت شکایت است، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل تجهیز و توسعه این سیستم در ساعات مطرح‌شده آماده دریافت شکایات است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما