تازه های سایت

کد مطلب: 35833
12. تير 1397 - 22:01
فرمانده انتظامی نهاوند با اشاره به سرقت مسلحانه از طلافروشي در نهاوند گفت: این افراد بلافاصله بعد از پیاده شدن از خودرو اقدام به تیراندازی کرده و وارد طلافروشی شدند و پس از گذشت سه دقیقه پس از جمع‌آوری طلاهای موجود در ویترین فرار كردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ احمد ساکی در تشریح خبر سرقت مسلحانه از طلافروشی در نهاوند اظهار کرد: متأسفانه ساعت 9:55 دقیقه امروز چهار فرد ناشناس با خودروی پژو 405 خاکستری در میدان ابوذر نهاوند اقدام به سرقت مسلحانه از طلافروشی کردند.

وی ادامه داد: این افراد بلافاصله بعد از پیاده شدن از خودرو اقدام به تیراندازی کرده و وارد طلافروشی شدند و پس از گذشت سه دقیقه پس از جمع‌آوری طلاهای موجود در ویترین و اطراف آن به‌ وسیله همان خودرو متواری شدند.

فرمانده انتظامی نهاوند اظهار کرد: بلافاصله نیروهای این یگان نسبت به اجرای طرح مهار در مبادی ورودی و خروجی شهرستان اقدام کردند.

وی گفت: قطعاً این سارقان با انجام عملیات انتظامی و اطلاعاتی توسط کارآگاهان پلیس به‌ زودی دستگیر و به مقامات قضایی تحویل می‌شوند.

همچنین یک منبع آگاه امنیتی در نهاوند اظهار داشت: صبح امروز طلافروشی میدان ابوذر نهاوند مورد سرقت 4 فرد مسلح قرار گرفت.

وی گفت:۴سارق مسلح با اسلحه کلاشینکف به صورت ممتد اقدام به تیر اندازی هوایی کردند.

این منبع آگاه امنیتی اظهار داشت: سارقان مسلح به محض ورود به طلافروشی اقدام به ترساندن مردم و تیراندازی کردند و یکی از آن‌ها طلا‌های پشت ویترین را جمع آوری کرد.

 

سرقت مسلحانه از طلافروشی در نهاوند

وی بیان کرد: هم اکنون  طرح مهار در جاده‌های ورودی و خروجی نهاوند برای سارقان آغاز شده و پیش بینی می‌شود با دوربین‌های کنترل شهری به زودی دستگیر شوند.

سرقت مسلحانه از طلافروشی در نهاوند

انتهای پیام/

دیدگاه شما