تازه های سایت

کد مطلب: 35821
6. تير 1397 - 1:17
فرماندار نهاوند گفت: سه مرکز خرید دولتی گندم آماده خرید گندم کشاورزان نهاوندی هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در جلسه کمیته برداشت و خرید گندم از فعالیت ۶ مرکز برای خرید گندم تضمینی کشاورزان نهاوندی خبر داد و گفت: خرید تضمینی گندم از هفته آینده شروع می‌شود که گندم کشاورزان باقیمت تضمینی علی‌الحساب هر کیلو یک‌هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌شود.

وی افزود: سه مرکز خرید دولتی گندم شامل کوثر خزل ، آرد نهاوند و انبار غله و سه مرکز موقت وابسته به تعاونی روستایی مجموعاً با ظرفیت ذخیره ۷۵ هزار تن آماده خرید گندم کشاورزان نهاوندی هستند.

ناصری بابیان اینکه ماهیت کمیته برداشت، پیشگیری از مشکلات و خطرات احتمالی است، تصریح کرد: دستگاه‌ها تمهیدات لازم را در این خصوص مدنظر داشته باشند.

فرماندار نهاوند با اشاره به بروز خطرات احتمالی، گفت: آتش‌نشانی‌های سه ۴ نقطه شهری در هنگام بروز هرگونه آتش‌سوزی منتظر ابلاغ و دستور بنده به‌عنوان فرماندار نباشند و به وظیفه خود عمل نمایند.

ناصری ادامه داد: امور آب و منابع طبیعی، تانکرها و کانال‌های آب‌رسانی را جهت استفاده به‌موقع در مواجهه با خطرات احتمالی شناسایی و نسبت به آماده‌سازی اقدام نمایند و امور برق دستگاه‌های موجود در انبارهای گندم را ازلحاظ فنی بررسی نماید.

وی تصریح کرد:با توجه به اینکه متولی خرید گندم، تعاون روستایی است، این دستگاه باید مدیریت لازم را بر این مسئله داشته باشد.

فرماندار نهاوند گفت: جمعیت هلال‌احمر نیز آمادگی لازم و کافی را برای امدادرسانی در نظر داشته باشد.

وی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه گندم شهرستان نهاوند ازلحاظ کمی و کیفی نه‌تنها در استان، بلکه در کشور زبانزد است، لذا انتظار داریم همه دستگاه‌ها همچون سنوات گذشته پای‌کار بیایند تا بتوانیم برداشت گندم را به‌خوبی مدیریت نماییم.

دیدگاه شما