تازه های سایت

کد مطلب: 35786
28. ارديبهشت 1397 - 20:15
کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: هرچه دارم از پرسپولیس است و هیچ موقع روزهای خوبی که با این تیم داشتم را فراموش نمی‌کنم و به همین دلیل هرگز از این تیم شکایت نخواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد نوری در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس و دیدار با حمیدرضا گرشاسبی سرپرست این باشگاه گفت: روز گذشته حسین خبیری از طرف باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفت و گفت که برای رسیدگی به طلب‌هایم به باشگاه و دیدار با گرشاسبی بروم. واقعاً خدا پدرشان را بیامرزد که بدون اینکه من پیگیری کنم خودشان برای رسیدگی به این طلب‌ها پیشقدم شدند. من هیچ‌وقت برای گرفتن طلبم از پرسپولیس شکایتی نکردم و نامه‌ای هم نزدم، اما خودشان لطف کردند و من را به باشگاه صدا زدند تا تکلیف طلب‌هایم مشخص شود.

 

وی‌ ادامه داد: از طرف دیگر باید قهرمانی مجدد در لیگ برتر و صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا را به مجموعه باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم تبریک بگویم؛ چراکه آنها واقعاً لیاقت دارند قهرمان آسیا شوند و این آرزوی همه ماست که یک تیم ایرانی مثل پرسپولیس بتواند بعد از سال‌ها قهرمان آسیا شود. من هرچه دارم از پرسپولیس است و هیچ موقع روزهای خوبی که با این تیم داشتم را فراموش نخواهم کرد. ۵ سال در پرسپولیس بازی کردم و سه سال آن کاپیتان بودم. دوست دارم بازهم فرصتی به دست آید تا پیراهن تیم محبوبم را بپوشم و با جان و دل برای آن بازی کنم.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس تصریح کرد: روز گذشته با من تماس گرفتند و به دیدار گرشاسبی رفتم،‌ باید بگویم که گرشاسبی انسان خوب و یک مدیر کاملا ورزشی است و شرایط پرسپولیس را برای من توضیح داد. من هم به او گفتم که من عاشق پرسپولیس هستم و هیچ‌گاه کاری نمی‌کنم تا برای این تیم مشکلی پیش بیاید. به گرشاسبی و خبیری گفتم حتی اگر پولم را ندهید هم شکایت نمی‌کنم، چون هرچه دارم از پرسپولیس است. بعد از اینکه صحبت کردیم با توافق طرفین ۸۰ درصد از طلب‌هایم را تخفیف دادم و حتی همین بخش کوچک را هم راضی نبودم بگیرم، اما گرشاسبی گفت نمی‌شود و باید آن را بگیری. من گرشاسبی را مدیر کاردرستی دیدم که پرسپولیس می‌تواند با او کاملاً شفاف و خوب جلو برود. از طرف دیگر قرارداد برانکو را هم برای دو سال تمدید کردند و این یک خواسته مهم هواداران بود. گرشاسبی به عنوان یک مدیر ورزشی آن را اجابت کرد.

نوری درباره اینکه احتمال پیوستنش به تیم پرسپولیس وجود دارد یا خیر، افزود: مطمئناً هر زمان که صلاح بدانند، پیراهن پرسپولیس را می‌پوشم چون این آرزوی قلبی من است. من اینجا رشد کردم و هرچه دارم از پرسپولیس و هوادارانش است. امیدوارم بستری فراهم شود که دوباره شانس پوشیدن پیراهن پرسپولیس را به دست بیاورم. خوشبختانه شرایط خوبی دارم و یک نیم‌فصل عالی را در پارس جنوبی سپری کردم. جا دارد که از مدیریت و مربی پارس جنوبی آقایان رضائیان و تارتار تشکر کنم. من می‌توانم حداقل تا ۵-۴ سال دیگر فوتبال بازی کنم و شرایط خوبی دارد که امیدوارم بازهم شانس پوشیدن پیراهن پرسپولیس را به دست بیاورم.

وی در باره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا هم اظهار داشت: پرسپولیس لیاقت قهرمانی داشت، برانکو یک شخصیت بزرگ در فوتبال دنیاست و ما این قهرمانی را مدیون برانکو، هواداران و مدیریت باشگاه هستیم. برانکو در این دو سال اخیر زحمات زیادی کشید و خواسته هواداران تمدید قرارداد با او بود که خوشبختانه اتفاق افتاد. من چه در پرسپولیس باشم و چه نباشم، آرزویم موفقیت این تیم است و امیدوارم در ادامه راه پرسپولیس موفق باشد؛ چراکه بازی‌های مرحله بعد آسیا بسیار سخت است و از طرفی هم امیدوارم که پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شود.

کاپیتان سابق پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که شما صحبت از علاقه به پرسپولیس می‌کنید و حتی نمی‌خواستید و پولتان را از این باشگاه بگیرید اما بعضی از بازیکنان با شکایت از پرسپولیس کار را برای این تیم سخت کرده‌اند، افزود: واقعاً شکایت از پرسپولیس را جایز نمی‌دانم، البته نمی‌خواهم یک‌طرفه به قاضی بروم اما فکر می‌کنم می‌توان بدون شکایت و با توافق می‌شود کارها را پیش برد. خود من از قید پولم گذشتم؛ چراکه هرچه دارم از پرسپولیس است. بقیه هم می‌توانند خودشان تصمیم بگیرند، به هر حال پرسپولیس میلیون‌ها هوادار دارد و اگر محروم نبود شرایطش خیلی بهتر از این می‌شد. چرا باید پرسپولیس آنقدر کارش گره بخورد که در لحظه آخر به الجزیره گل بزند؟ مطمئناً اگر پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم نبود با جذب چند بازیکن خوب می‌توانست خیلی بهتر مقابل رقبایش قرار بگیرد. در این صورت قطعاً مربی تیم هم دستش بازتر بود. من گرشاسبی را مدیری دیدم که اهل گفتگو و تعامل است و می‌توان با او مشکلات را حل کرد.

منبع: فارس

دیدگاه شما