تازه های سایت

کد مطلب: 35759
21. ارديبهشت 1397 - 21:11
فرمانده سپاه نهاوند گفت: پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از جمله "حمایت از کالای ایرانی " در اولویت برنامه‌های بسیج است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه حضرت رسول(ص) نهاوند ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، هفته عقیدتی و سیاسی و روز معلم اظهار داشت: هیچ یک از برنامه‌های بسیج محقق نمی‌شود مگر با همدلی و مساعدت و همت همه کسانی که در این امر نقش و مسئولیتی دارند.

وی با بیان اینکه حوزه مقاومت حضرت رسول(ص) نهاوند یکی از حوزه‌های پیشرو و موفق در زمینه‌های مختلف بوده است، گفت: سیاست‌ها و اولویت‌هایی برای سال 1397 در نظر گرفته‌ایم که امید است با توان و وقت‌گذاری بیشتر بتوانیم این اولویت‌ها را انجام دهیم و به آن اهداف و مأموریت‌هایی که مشخص شده به موقع دست پیدا کنیم.

کریمی با بیان اینکه اولین اولویت و موضوع بحث تحقق فرامین مقام معظم رهبری است، ابراز داشت: حضرت آقا امسال را به عنوان سال «حمایت از کالا و تولیدات داخلی» نامگذاری کرده‌اند و باید در راستای تحقق این مهم همه تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: دومین موضوع برنامه‌های ابلاغیه سال است که بسیار سریع باید رسیدگی و جمع‌بندی شوند و موضوع و اولویت بعدی راه‌اندازی یک گردان خوب و پا به کار و منسجم و سازماندهی شده به نام گردان بیت المقدس نوع یک است.

وی ادامه داد: مجموعه سپاه مطالبه‌گر است و از همه ادارات شهرستان نهاوند مطالبه‌گری خواهد کرد و منشأ این مطالبه‌گری را بیانات مقام معظم رهبری می‌دانیم بنابراین ابتدا باید از خود سپاه شروع کنیم و برنامه‌ها و عملکردهای خود را زیر ذره‌بین ببریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما