تازه های سایت

کد مطلب: 35758
21. ارديبهشت 1397 - 21:06
جانشین پلیس راه استان همدان با بیان اینکه جاده نهاوند - آورزمان نا ایمن است گفت: در این جاده تصادفات منجر به فوت زیادی رخ می دهد و مشکلات زیادی را برای ساکنان و مسافران عبوری ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ سعید اسماعیلی با بیان اینکه این طرح 22 بهمن سال گذشته بهره برداری شد اما با وجود گذشت حدود سه ماه از بهره برداری آن به نا ایمن ترین جاده همدان تبدیل شده است اظهار کرد: نقطه اتصال جاده جدید نهاوند - آورزمان در نزدیکی روستای 'قلعه بارودآب' بسیار ناایمن است.

وی توضیح داد: زیر سازی این طرح بسیار غیراصولی بوده و تردد خودروها به ویژه کامیون ها از این جاده موجب جمع شدن سطح جاده و تبدیل شدن آن به یک موج و دست انداز شده است.

جانشین پلیس راه استان همدان اظهار کرد: هر خودرویی با ورود به این قسمت از جاده، تعادل خود را از دست داده و احتمال واژگونی آن بسیار بالا است.

سرهنگ اسماعیلی اضافه کرد: با وجود اینکه برای صاف و همسطح کردن این جاده، پس از بهره برداری 2 نوبت دیگر آسفالت در سطح جاده پخش شده اما همچنان شاهد موج و دست اندازهای خطر آفرین در سطح جاده هستیم.

وی ادامه داد: مجریان این طرح برای بهره برداری زود هنگام جاده نهاوند - آورزمان استانداردهای لازم زیر سازی را رعایت نکردند.

وی اظهار کرد: با وجود پخش 2 نوبت آسفالت در سطح این جاده، همچنان با تردد وسایط نقلیه محور نهاوند - آورزمان به حالت سابق و ناایمن باز می گردد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما