تازه های سایت

کد مطلب: 35752
19. ارديبهشت 1397 - 0:53
فرماندار نهاوند گفت: به موضوع اشتغال سیاسی و اداری نگاه نمی‌کنم و زحمت مدیران مجموعه شهرستان در حوزه اشتغال نباید نادیده گرفته شود و مدیران کل استانی مطمئن باشند که کار به‌خوبی در شهرستان در حال پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در نشست شوراهای شهر و روستاهای بخش مرکزی نهاوند، گفت: ۸۰ درصد مطالبات و مشکلات روستاهای در حوزه شهرستان  نهاوند قابل حل خواهد بود به شرطی که خود شورا ، دهیار و مسئولین شهرستان پای کار باشند.

ناصری گفت: در دو دهه گذشته خوشبختانه شوراها رفته‌رفته جایگاه اصلی خود را پیدا کرده اند و این نشان می دهد هرجا از ظرفیت مردمی استفاده کرده ایم کارهای خوبی صورت گرفته است، لذا باید با همدلی و وحدت برای توسعه و اشتغال شهرستان کار کرد.

وی افزود: از مصادیق عدالت استفاده از خرد جمعی و رأی مردم در اداره امور است، شوراها همان مصداق بارز مردم‌سالاری دینی و مشورت گرفتن از مردم در انجام کارها هستند لذا کسی از تک‌روی بهره نبرده و کسی هم از مشورت ضرر نکرده است

ناصری تأکید کرد: امروز اشتغال به دغدغه جدی مسئولان تبدیل‌شده و سیاست کلی کشور، دولت، رهبر معظم انقلاب و مجموعه نظام بر این است که در حوزه اشتغال کار ویژه‌ای انجام‌شده و اهتمام جدی به عمل آید.

وی بابیان اینکه برای رفع معضل بیکاری باید فراجناحی به مسئله نگاه کرد، افزود: به موضوع اشتغال سیاسی و اداری نگاه نمی‌کنم و زحمت مدیران مجموعه شهرستان در حوزه اشتغال نباید نادیده گرفته شود و مدیران کل استانی مطمئن باشند که کار به‌خوبی در شهرستان در حال پیگیری است.

فرماندار نهاوند بیان کرد: در حال حاضر که شرایط فراهم است و دولت تمام هم‌وغم خود را روی اشتغال گذاشته، این بی‌انصافی است که ما به‌عنوان مسئول در زمینه ایجاد اشتغال سهل‌انگاری کنیم و کار را دست‌کم بگیریم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب نهاوند در حوزه‌های مختلف افزود: وضعیت ما از هر نظر در مقایسه‌ با سایر شهرستان‌های استان تعریف چندانی ندارد و شایسته نیست در مقابل جوانانی که منتظر انجام کار از سوی مسئولان هستند، کوتاهی کنیم و هیچ‌گونه کوتاهی در این راستا قابل‌قبول نیست.

ناصری تصریح کرد: دغدغه و پیگیری مجدانه ما برای نتیجه‌بخش بودن اقدامات در حوزه اشتغال است و به این دلیل است که دستگاه‌ها باید پای‌کار باشند و ما نیز برای پیگیری اشتغال در شهر و روستا به آن‌ها کمک می‌دهیم.

وی خواستار ورود جدی‌تر مدیران و بخشداران در حوزه اشتغال شد و افزود: وضعیت نهاوند باید بهتر از سایر شهرستان‌ها باشد و در فرصتی که باقی‌مانده، مدیران باید فعال‌تر و جدی‌تر ورود کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما