تازه های سایت

کد مطلب: 35746
17. ارديبهشت 1397 - 1:27
فرماندار نهاوند گفت: همایش ملی گردشگری نهاوند ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در جلسه هماهنگی همایش علمی تخصصی گردشگری نهاوند،با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف در راستای اجرای هرچه بهتر این همایش، گفت: در بخش علمی این همایش ۲۷ مقاله پذیرفته‌شده که کتاب مجموع مقالات آن مشتمل بر ۵۲۷ صفحه در دست چاپ است.

سرپرست فرمانداری نهاوند با اشاره به ظرفیت طبیعی شهرستان نهاوند گفت: همایش گردشگری نهاوند فرصت خوبی برای شناساندن نهاوند است و ادارات متولی باید برای آبروداری هرچه در توان دارند به اجرا بگذارند.

وی با اشاره به اینکه نهاوند سرزمین چهارفصل گردشگری است، گفت: یکی از وظایف ما جذب گردشگر در راستای ایجاد اشتغال است چراکه اگر بتوانیم در حوزه صنعت گردشگری خوب وارد شویم و پتانسیل‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی شهرستان را خوب معرفی کنیم تا حدودی مشکل بیکاری رفع می‌شود.

ناصری با اشاره به نقش دانشگاه و دانشجویان در اجرای هرچه بهتر این همایش، گفت: نهاوند در بحث نیروی انسانی نیز پتانسیل فراوانی دارد که مغفول مانده است.

رئیس میراث فرهنگی نهاوند نیز در ادامه افزود: مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش از ۱۵ اسفند تا ۲۵ فروردین بود که طی این مدت ۳۷ مقاله ارسال شد و از این تعداد۲۷ مقاله برای چاپ به‌صورت کتاب و ۲ مقاله نیز برای ارائه به‌صورت پوستر انتخاب شده است.

محسن جانجان خواستار ورود همه‌جانبه ادارات برای برگزاری بهتر این همایش شد و گفت:  اقدامات خوبی در راستای پوشش زنده این برنامه از شبکه استانی همدان انجام شده است.

دیدگاه شما