تازه های سایت

کد مطلب: 35745
17. ارديبهشت 1397 - 1:25
رئیس اداره برق نهاوند گفت: تا پایان سال ۹۶ تعداد ۶۴۳ حلقه چاه دارای مجوز در شهرستان نهاوند برق‌دار شده است

به گزارش پایگاه خبری گرو، رضا شیر دره با اشاره به بدهی مشترکین برق نهاوند، گفت: مشترکین برق نهاوند تا پایان سال گذشته مبلغ ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به این اداره بدهکار بوده اند.

وی بابیان اینکه بخش قابل‌توجه این بدهی مربوط به مشترکین خانگی شهری و روستایی است، عنوان کرد: فرهنگ پرداخت بدهی خدمات همچنان ضعفی برای این مجموعه به شمار می‌رود و همین تعلل و موانع در ارائه خدمات باکیفیت‌ و به‌موقع تأثیرات منفی خواهد داشت.

رئیس اداره برق نهاوند با اشاره به اینکه پیک مصرفی در شهرستان نهاوند۴ ساعت پس از اذان مغرب است، افزود: در این ساعت مصرف برق خانگی در شهرستان بالا است که انتظار می‌رود مشترکان مدیریت مصرف را مدنظر داشته باشند.

وی در ادامه از در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی برای کشاورزان خبر داد و گفت: سال گذشته رتبه نخست مدیریت مصرف برق کشاورزی در استان همدان مربوط به شهرستان نهاوند بود که امیدواریم امسال نیز این مهم محقق شود.

شیر دره بابیان اینکه تا پایان سال ۹۶ تعداد ۶۴۳ حلقه چاه دارای مجوز در شهرستان برق‌دار شده است، افزود: بر همین اساس با کشاورزان تفاهم‌نامه بسته‌شده که در صورت رعایت و کنترل مصرف شامل بسته‌های حمایتی(بخشودگی و تخفیف) خواهند شد

دیدگاه شما