تازه های سایت

کد مطلب: 35737
15. ارديبهشت 1397 - 0:09
امام جمعه نهاوند گفت: اقتصاد مقاومتی به عنوان رمز پیشرفت و توسعه کشور، با حمایت از تولیدات داخلی محقق می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند، افزود: همه مردم و مسئولان باید بدانند که اگر هدف ما دستیابی به استقلال اقتصادی است، باید تولیدات داخلی را افزایش دهیم و کالای ایرانی مصرف کنیم.

وی با برشمردن ارزش کارگران که تولید کنندگان جامعه هستند، گفت: کارگران برای ما ارزش آفرینی می کنند و کار آنها با ثروتمندانی که اندوخته خود را در خارج از کشور خرج می کنند، قابل مقایسه نیست.

خطیب جمعه نهاوند گفت: دولت و دیگر نهادها بزرگترین مصرف کنندگان کشور هستند لذا اگر این بخش ها در مصرف کالای داخلی پیشقدم شوند و از خرید کالاهای خارجی اجتناب کنند، تولید رونق گرفته و اشتغال در کشور ایجاد می شود.

حجت الاسلام مغیثی نیا استفاده از شبکه های مجازی داخلی را از مصادیق حمایت از تولید داخلی عناون کرد و افزود: دشمن امروز از طریق شبکه های خارجی می خواهد انقلاب را از جهات مختلف تحت فشار بگذارد و به ما ضربه بزند لذا مردم هوشیار ایران نیز باید با استفاده از پیام رسان های داخلی این توطئه دشمن را نقش بر آب کنند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به مساله برجام و ادعای خروج آمریکا از آن، گفت: آمریکا هر چند مدت یکبار ادعا می کند که قصد خروج از برجام را دارد اما هرگز این کار را انجام نداده است و جرات خروج ندارد.

وی با انتقاد از وضعیت آسفالت خیابان های نهاوند، گفت: مردم از این مساله ناراضی هستند لذا از فعالان رسانه ای به خصوص در فضای مجازی انتظار می رود به جای پرداختن به کارهای حاشیه ای این مسائل را پیگیری کنند تا نفع از آن عاید مردم شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما