تازه های سایت

کد مطلب: 35722
10. ارديبهشت 1397 - 21:09
شهردار نهاوند از افتتاح کارخانه آسفالت نهاوند با افزایش کیفیت تولید آسفالت خبر داد و گفت: کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند با تکنولوژی روز و با دستگاه‌های تمام اتوماتیک، کیفیت تولید آسفالت را افزایش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهضت آسفالت به‌زودی در سطح شهر نهاوند اجرا می‌شود و استفاده از مصالح شکسته کوهی یکی از مهمترین علل تولید آسفالت مرغوب توسط کارخانه آسفالت نهاوند  است.

وی تصریح کرد: استفاده از دستگاه‌های پخت با تکنولوژی روز و کاملا اتوماتیک، به‌کارگیری نیروهای مجرب، دقت بالای واحد کنترل کیفی کارخانه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و کنترلی آزمایشگاه خاک استان از دیگر دلایل ارتقاء کیفیت تولید آسفالت توسط این کارخانه است.

شهردار نهاوند افزود: امسال توجه به کیفیت تولید آسفالت در این کارخانه مورد توجه جدی قرار گرفته و همچنین رصد لحظه‌ای کیفیت و کاهش قابل توجه آلودگی محیط زیست از مهمترین تغییرات اساسی در وضعیت تولید در کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند است که این مهم در میزان تولید آسفالت نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت.

وی با بیان این‌که کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند ظرفیت تولید 80 تن آسفالت در ساعت را دارد، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت تولید کارخانه آسفالت نهاوند، شهرداری قادر است علاوه بر تامین و تولید همه آسفالت مصرفی شهر، نسبت به تامین آسفالت شهرهای همجوار با بهترین کیفیت اقدام کند.

شهردار نهاوند با اشاره به کیفیت و استاندارد بودن آسفالت تولیدی کارخانه آسفالت نهاوند، بیان کرد: استفاده از حرارت غیر‌ مستقیم در عمل‌ آوردن قیر علاوه بر این‌که مانع از سوختن قیر می‌شود، تأثیرات زیست ‌محیطی مثبتی نیز به‌ همراه دارد و گرم نگه داشتن قیر با استفاده از روغن‌های حرارتی در این کارخانه انجام می‌شود تا از کیفیت قیر کاسته نشود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما