تازه های سایت

کد مطلب: 35693
30. فروردين 1397 - 1:24
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند هیچ مسئولیتی در جاده آورزمان ندارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد مومنی در پاسخ به نارضایتی و ناراحتی مردم و مسافران از وضعیت جاده نهاوند-آورزمان-ملایر گفت: این جاده هنوز به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند تحویل داده نشده به همین علت این اداره هیچ مسئولتی در مورد این جاده ندارد.

مومنی گفت: بر اساس قانون احداث راه و تعریض و ساماندهی جاده ها جز وظایف اداره راه و شهرسازی است که باید بعد از تکمیل و رفع کمبودها و نواقص به صورت رسمی برای حفظ و نگهداری به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تحویل دهد.

وی افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند جاده نهاوند-آورزمان-ملایر را بعلت مشکلات و نواقص بسیار هنوز از اداره راه و شهر سازی تحویل نگرفته است و به همین علت مسئولیتی هم در این جاده ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند گفت: این جاده دارای نواقص و معایب بسیاری است که در مکاتبات مختلف از مسئولان مربوطه خواسته ایم نسبت به رفع آنها اقدام کنند اما تاکنون اقدام مثبتی انجام نشده است.

دیدگاه شما