تازه های سایت

کد مطلب: 35613
15. فروردين 1397 - 18:28
در پی اقدام هوشیارانه سرباز وظیفه مذکور و با حضور جانشین فرماندهی یگان استان در پایگاه حفاظت شهرستان نهاوند، به نمایندگی از یگان حفاظت از این سرباز وظیفه‌شناس تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، فرمانده یگان حفاظت سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: با هوشیاری سرباز وظیفه و کارکنان یگان سارقان کیف‌قاپ دستگیر شدند.

سردار امیر رحمت‌الهی با اعلام این خبر افزود: در راستای انجام بهینه ماموریت‌های محوله با رویکرد تامین امنیت گردشگران و برابر گزارش فرمانده یگان حفاظت استان همدان، یکی از سربازان جمعی یگان حفاظت آن استان، حین گشت‌زنی در حمام حاج‌آقا تراب شهرستان نهاوند، با اطلاع از سرقت کیف یکی از بازدیدکنندگان توسط سارق کیف‌قاپ، بلافاصله با هوشیاری و تدبیر مناسب پیش از خروج سارق از محل، نسبت به دستگیری او اقدام کرد.

او تصریح کرد: با توجه به آموزش‌های ارائه شده به کارکنان وظیفه و احساس مسئولیت این سرباز، کیف مسروقه به‌صورت صحیح و سالم به صاحب آن تحویل شد.

فرمانده یگان حفاظت در ادامه افزود: در پی اقدام هوشیارانه سرباز وظیفه مذکور و با حضور جانشین فرماندهی یگان استان در پایگاه حفاظت شهرستان نهاوند به نمایندگی از یگان حفاظت از این سرباز وظیفه‌شناس تقدیر شد.

انتهای پیام/    

دیدگاه شما