تازه های سایت

کد مطلب: 35529
5. فروردين 1397 - 0:48
کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه وزش باد شدید برای روز یکشنبه در همدان پیش بینی می شود به مسافران نوروزی هشدار داد:از نصب چادر در زیر درختان خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسن باقری شکیب در گفت و گو با ایرنا افزود:پدیده غالب جوی در استان همدان در بعدازظهر شنبه و روز یکشنبه وزش باد شدید است و احتمال آسیب درختان، چادرهای مسافران، بنرها و تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد.
وی ادامه داد:از بعدازظهر یکشنبه احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در نیمه غربی استان وجود دارد و دمای هوا در 2 روز آینده تغییر محسوسی ندارد .
باقری شکیب اضافه کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته چهار درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر 22 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.
به گفته وی، نهاوند و ملایر با 23 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و کبودرآهنگ، رزن و بهار با 2 درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

انتهای پیام /

دیدگاه شما