تازه های سایت

کد مطلب: 35356
20. اسفند 1396 - 9:22
مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند گفت: به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شهید، بیش از 21 برنامه در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

محسن طاهری در گفت و گو با پایگاه خبری گرو، گفت: همه‌ساله هم‌زمان با سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌فرمان امام خمینی (ره) برنامه‌های گوناگونی باهدف پاسداشت ایثار، شهادت و تبیین حق عظیم شهیدان و شناساندن هرچه بیشتر این عزیزان به نسل جوان اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: در شهرستان نهاوند نیز با مشارکت با سایر نهادها بیش از 21 برنامه برای این ایام تدارک دیده‌شده است تا اهداف و راه و رسم شهدا هرچه بیشتر و بهتر بیان شود.

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند افزود: به‌منظور تجلیل و تکریم از شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های مکرم آن‌ها نهاد بنیاد شهید انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۵۸ به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.

وی عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی و پیوند آن بافرهنگ ایثار و شهادت، افزایش شناخت مخاطبین از زندگی شهدا و مردمی کردن برنامه‌ها با استفاده از ظرفیت محوری مسجد، بسیج، مدرسه، مردم و محله ازجمله اهداف برگزاری برنامه‌های روز شهید در نهاوند است.

طاهری گفت: برنامه‌های این ایام با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مستقر در شهرستان نهاوند انجام می‌شود که از این میان می‌توان به دیدار با امام‌جمعه شهرستان، برگزاری مراسم اهتزاز پرچم و تعویض پرچم قبور مطهر شهدا و گل‌باران گلزار مطهر شهدا اشاره کرد.

وی بیان داشت: برگزاری مراسم تجلیل از خادمان بازنشسته بنیاد شهید، اجرای طرح سپاس باهدف سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا با اولویت شهدایی که تاریخ تولد یا شهادت آنان اسفندماه است از دیگر برنامه‌های این روز است.

 مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند گفت: تجلیل از کارکنان شاهد و ایثارگر شاغل یا بازنشسته ادارات و برگزاری مراسم تکریم و تجلیل از مادران سه و دو شهید شهرستان از دیگر برنامه‌های این ایام است.

وی بیان داشت: امروز همه وظیفه‌داریم راه و روش شهدا را ادامه دهیم و با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری درراه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم چون همه ما مدیون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما