تازه های سایت

کد مطلب: 35330
18. اسفند 1396 - 23:45
امام جمعه نهاوند گفت: برنامه موشکی ایران ربطی به آمریکا و اروپا ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر نهاوند افزود: وزیر امور خارجه فرانسه در نقش یک دلال آمریکای به ایران سفر کرد اما مسئولان کشور با قاطعیت جواب زیادخواهی این فرد را دادند.

مغیثی گفت: این نامردها آمدند به ایران گفتند دیگر موشک تولید نکنید و یا برد آنها را زیاد نکنید، در شرایطی که آمریکا و اروپا همه نوع سلاح به عربستان می دهند وچندسال است مردم یمن قتل و عام می شوند اما قانون اشکال ندارد اما اگر ایران موشکی به کشورهای مسلمان بدهد داد آنها بلند می شود این بی انصافی و ظلم آشکار است.

وی افزود: آمریکا و اروپا سرزمین کفر هستند همانطور که به آمریکا نمی شود اعتماد کرد به اروپا هم نمی توان اعتماد کرد چون هدف مشترک اروپا و آمریکا مهار انقلاب و نابودی مقاومت برای فروش اسلحه و تامین امنیت اسرائیل است.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: دخالت ایران در منطقه خاورمیانه و کشورهای مسلمان ربطی به آمریکا و اروپا ندارد بلکه این آمریکا زورگو است که به صورت ظالمانه و غیر قانونی از آن سر دنیا به منطقه مسلمان می آید تا در امور داخلی آنها دخالت کند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: دیوار کشی مرزهای اسرائیل از ترس مقاومت شروع نابودی این رژیم است رژیمی که چند سال پیش ادعای حاکمیت نیل تا فرات را داشت امروز آنقدر ذلیل و خار شده است که برای حفظ امنیت مجبور به دیوار کشی از ترس مقاومت شده است.

مغیثی با اشاره به نقشه های جدید دشمنان اظهار داشت: دشمنانی که غائله اغتشاشات ماه گذشته را بر پا کردند در حال شلوغ کاری و تبلیغ برای شب چهارشنبه سوری و ایام نوروز هستند تا اقداماتی انجام دهند اما یقین بدانید دستگاه اطلاعاتی و امنیتی، نیروهای انتظامی، بسیح و سپاه، دادگستری و دادسراها مراقب هستند و اگر مشاهده کنند افرادی در این شرایط دست به اغتشاش زده اند شک نکنید برخورد از گذشته شدیدتر خواهد بود.

وی ادامه داد: ما و شما، خانواده ها و بستگان ما مبری از این مسائل هستیم اما اطلاع رسانی شود که همسایه، رفیق و یا فامیلی که زاویه دارند وارد این مسائل نشوند امروز دشمن پشت این وقایع قرار دارد و این اغتشاشات را برای از بین بردن انقلاب تدارک می بیند ما باید مراقبت کنیم که این ایام به سلامت طی شود.

امام جمعه نهاوند گفت: همه مسئولان اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد را در عمل جدی بگیرند و دولتمردان باید به تولید داخلی و مبارزه با قاچاق توجه بیشتری کنند تا کشور در مقابل تحریم ها و تهدیدهای دشمن آسیبی نبیند.

مغیثی در پایان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر گفت: مقام مادر در فرهنگ دینی ما خیلی بالا است بر عکس غربی ها که فقط شعار آزادی زن سر می دهند اما زن تبدیل به ابزار شهوت و کالای تبلیغاتی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما