تازه های سایت

کد مطلب: 35239
13. اسفند 1396 - 15:08
فرماندار نهاوند گفت: باهدف جذب گردشگران و مسافران نوروزی فیلم مستندی از جاذبه‌های نهاوند در ایام سال جدید از شبکه استانی پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی نهاوند گفت: در ایام سال جدید باید بتوانیم گردشگران زیادی را برای تماشای طبیعت بکر و اماکن تاریخی نهاوند به این شهرستان فرابخوانیم.

وی اظهار داشت: از رویداد همدان 2018 نیز باید نهایت استفاده را بکنیم تا بتوانیم نهاوند را هرچه بیشتر به مردم معرفی کنیم که این کار نیازمند تبلیغات و معرفی جاذبه‌های متعدد گردشگری این شهرستان است.

فرماندار نهاوند افزود: شهرستان نهاوند با طبیعت منحصربه‌فرد و سراب‌های خروشان قطعاً می‌تواند پذیرای گردشگران از سراسر کشور باشد چون این آب‌وهوای دلپذیر در کمترین مکانی در کشور و استان وجود دارد.

وی بیان داشت: با هماهنگی‌های انجام‌شده و باهدف معرفی بهتر و بیشتر نهاوند فیلم مستندی از جاذبه‌های شهرستان نهاوند تهیه‌شده که هم‌زمان با ایام عید نوروز از شبکه استانی مرکز همدان پخش می‌شود.

حمیدوند گفت: در نوروز ۹۷ با مشارکت ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی برنامه ۹۰ دقیقهٔ جهت معرفی استعدادهای گردشگری، تاریخی و صنایع‌دستی نهاوند از شبکه استانی همدان پخش می‌شود.

فرماندار نهاوند افزود: آشنایی با آداب‌ورسوم مردم این خطه از استان سبب انتقال فرهنگ و سنت‌های نیاکان به نسل جدید می‌شود و درک درست و فهم عمیق و روشنی از میراث فرهنگی باعث می‌شود تا بتوانیم برای حفظ و صیانت از آن فرهنگ‌سازی و بستر آفرینی درستی انجام دهیم.

وی در پایان اظهار داشت: در این مستند جاذبه‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، مذهبی و سراب‌های خروشان نهاوند و دیگر ظرفیت‌های منحصربه‌فرد نهاوند به مردم معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما