تازه های سایت

کد مطلب: 35236
13. اسفند 1396 - 11:40
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: به منظور اسکان مسافران فرهنگی در تعطیلات نوروز 97 ، 22 کلاس درس و 11اتاق در خانه معلم این شهر تجهیز و آماده سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری  گرو، علیرضا غلامی در جمع خبرنگاران گفت: به منظور برنامه ریزی برای پذیرش مهمانان نوروزی ستاد اسکان آموزش و پرورش فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه کلاس های در نظر گرفته شده در 2 مرکز شبانه روزی و از تجهیزات لازم و مناسب برخوردار است افزود: علاوه بر این تمامی اتاق های مرکز رفاهی این شهرستان نیز آماده پذیرش مهمانان و گردشگران نوروزی است.

غلامی گفت: ستاد مرکزی اسکان این شهرستان در محل آموزش و پرورش مستقر است و مسافران برای استفاده از این مراکز به این اداره مراجعه و معرفی نامه مربوطه را دریافت کنند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند از آمادگی این اداره برای پذیرش مسافران به تعداد بیشتر خبر داد و افزود: در برخی مواقع به دلیل حجم بالای مسافران به شهرستان 2 مرکز شبانه روزی دیگر نیز به عنوان پشتیبان پیش بینی شده تا در صورت نیاز بتوان مسافران را در آنها اسکان داد.

غلامی گفت: علاوه بر این با توجه به سفر برخی از مسافران به سراب گیان و احتمال اقامت آنها یکی از واحدهای آموزشی شهر گیان نیز برای اسکان مسافران تجهیز خواهد شد.

وی یادآور شد: در نوروز سال گذشته در ایام تعطیلات بیش از یک هزار نفر از مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی در مراکز اسکان این اداره پذیرش شدند و پیش بینی می شود امسال به دلیل حجم بالای مسافرت ها تعداد مسافران به نهاوند نیز افزایش یابد.

غلامی اضافه کرد: اگر چه وظیفه اصلی آموزش و پرورش اسکان مسافران فرهنگی است اما این آمادگی وجود دارد که در صورت صدور مجوز از سوی رئیس ستاد تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی مسافران غیر فرهنگی نیز پذیرش شود.

شهرستان نهاوند به دلیل قرار گرفتن در مسیر ارتباطی غرب به مرکز کشور حجم بالایی از مسافران در هنگام نوروز از محورهای ارتباطی آن تردد می کنند و در مواقع ضروری در این شهر اسکان دارند.

سرابهای گیان، گاماسیاب ، فارسبان و همچنین مکانهای تاریخی مانند حمام حاج آقا تراب ، مسجد جامع شهر نهاوند و موزه های تاریخی از جمله جاذبه های تاریخی و طبیعی نهاوند است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما