تازه های سایت

کد مطلب: 34816
16. بهمن 1396 - 8:58
رئیس شورای شهر نهاوند گفت: اعضای شورای شهر نهاوند با ۷ رای محمد حسین پور را به عنوان شهردار جدید این شهر به فرمانداری معرفی کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، وحید خزایی در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: انتخاب شهردار نهاوند بیش از حد طولانی شد که علت آن معرفی شهردار قبلی بود که بنا به دلایلی حکم وی ابلاغ نشد.

وی افزود: اعضای شورای شهر نهاوند بعد از پس از کش‌وقوس‌های فراوان برای انتخاب شهردار بالاخره در جلسه جمعه شب بارأی قاطع ۷نفر اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند محمد حسین پور را بعنوان شهردار نهاوند انتخاب و معرفی کرد.

عضو شورای شهر نهاوند در پایان گفت: امیدواریم با توجه به شرایط خاص نهاوند و نزدیکی به نوروز  مراجع قانونی ذی صلاح و استاندار همدان هر چه سریعتر نسبت به ابلاغ حکم وی همکاری کنند.

 محمد حسین پور متولد ۱۳۵۴ دارای تحصیلات مهندسی عمران و کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری است که بیش از ۱۷ سال سابقه کار در شهرداری شهرهای مختلف را دارد.

از جمله مهمترین سوابق وی می توان به به عضویت و رئیس دوره چهارم شورای اسلامی شهر خرم آباد، سرپرست شهرداری خرم آباد، شهردار شهر کوهدشت، شهردار منطقه دو خرم آباد، شهردار منطقه سه خرم آباد و مدیر عامل سازمان بازیافت شهرداری خرم آباد اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما