تازه های سایت

کد مطلب: 34755
10. بهمن 1396 - 1:18
آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید احمد شوهانی عصر روز دوشنبه با حضور مردم و مسئولان شهرستان نهاوند برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری گرو، امام جمعه نهاوند در این آیین با تجلیل از رشادت های شهدا در زمینه برقراری امنیت گفت: شهید شوهانی با رشادت در برابر ضد انقلاب سینه سپر کرد تا این مردم از شر داعش در امان بمانند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا با بیان اینکه باید قدر این امنیت و شهدا را بدانیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم گفت: انقلاب اسلامی ایران با رشادت های مردم و شهدا توانست دست آمریکا را از این کشور و از منطقه کوتاه کند و نگذارد که آنها به خواسته هایشان برسند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه دشمن همیشه منتظر فرصت های گوناگون برای ضربه زدن به انقلاب است افزود: در حال حاضر دشمن نمی تواند از طریق قدرت نظامی با ما روبرو شود و به همین خاطر از طریق جنگ نرم و فضای مجازی وارد شده است.

حجت الاسلام مغیی نیا افزود: امروز فضای مجازی یکی از حربه های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی است و در نا آرامی های اخیر از این طریق توانست آشوب ها را مدیریت کند لذا ما هم باید از این حربه دشمن استفاده کرده و شبکه سازی کنیم و در موقع نیاز در صحنه حضور پیدا کنیم.

سرگرد پاسدار شهید احمد شوهانی از نیروهای گردان تکاور تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان و از مدافعان حرم آل الله روز شنبه 7 بهمن ماه در درگیری با داعش و در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه مرزی ازگله به شهادت رسید.

این شهید گرانقدر سابقه چهار بار حضور در سوریه برای مبارزه با داعش و دفاع از حرم آل الله را داشته و به تازگی مسئولیت محور نیروها در منطقه مرزی ازگله را بر عهده گرفت.

پیکر پاک شهید احمد شوهانی امروز صبح با حضور پرشور مردم از محل سپاه نهاوند تشییع و در زادگاهش شهر برزول به خاک سپرده شد .

شهرستان نهاوند در دوران دفاع مقدس 854 شهید والامقام را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما