تازه های سایت

کد مطلب: 34721
8. بهمن 1396 - 10:13
فرمانده سپاه نهاوند گفت: مراسم استقبال از پیکر مطهر پاسدار شهید احمد شوهانی امروز بعدازظهر در نهاوند برگزار و صبح روز دوشنبه در این شهرستان تشییع می‌شود.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، جزئیات مراسم استقبال، وداع و تشییع شهید پاسدار احمد شوهانی را اعلام کرد و از برنامه‌ریزی برای باشکوه برگزار شدن این مراسم خبر داد.

وی اظهار داشت: صبح امروز با حضور امام‌جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان در منزل شهید احمد شوهانی در شهر برزول جهت هماهنگی مراسم استقبال و تشییع شهید حضور پیدا کردیم.

فرمانده سپاه نهاوند با اعلام جزئیات مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید احمد شوهانی افزود: ساعت 11 صبح امروز پیکر پاک و مطهر سرگرد پاسدار شهید احمدشوهانی با استقبال مسئولان و مردم وارد شهر همدان می‌شود و سپس برای استقبال به شهرستان نهاوند منتقل می‌شود.

وی گفت: مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهید امروز یک‌شنبه ۸ بهمن رأس ساعت ۱۶ عصر از میدان ۱۵ خرداد به سمت سپاه نهاوند برگزارمی‌شود.

کریمی اظهار داشت: مراسم وداع با این شهید والامقام امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد شهید حیدری نهاوند واقع در پایین‌تر از چهارراه ابوذر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم تشییع شهید سرافراز سپاه اسلام از ساعت ۹ صبح فردا دوشنبه ۹ بهمن از محل سپاه ناحیه نهاوند به سمت چهارراه معلم برگزار و بعد از اقامه نماز برای خاک‌سپاری به سمت زادگاهش شهر برزول منتقل می‌شود.

سرگرد پاسدار احمد شوهانی از رزمندگان نهاوندی تیپ انصار الحسین (ع) همدان روز گذشته در درگیری با تروریست‌های تکفیری در منطقه غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل شد.

این شهید والامقام ساکن شهر برزول نهاوند و دارای دو فرزند به نام‌های امیرعلی 5 ساله و حلما 5 ماهه است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما