تازه های سایت

کد مطلب: 34596
1. بهمن 1396 - 15:49
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دو ورزشکار نهاوندی به اردوی تیم‌های ملی فوتبال بانوان و دوچرخه‌سواری دعوت شدند.

محرم روزبه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: زهرا خواجوی بانوی فوتبالیست نهاوندی به اردوی تیم ملی فوتبال زیر 19 سال دختران کشور دعوت شد.

وی اظهار داشت: این فوتبالیست نهاوندی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال دختران در مرکز ملی فوتبال ایران زیر نظر کتایون خسرو یار مربی تیم ملی برگزار می‌شود.

رئیس اداره رزش و جوانان نهاوند افزود: این اردو برای حضور قدرتمندانه تیم ملی در مسابقات آسیایی برپاشده است که امیدواریم فوتبالیست نهاوندی نیز جزء نفرات اصلی باشد.

وی بیان کرد: بهنام آرین دوچرخه‌سوار خوش‌نام نهاوندی دیگر ورزشکار این شهرستان است که به اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری دعوت شد.

روزبه گفت: آرین زیر نظر مربی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت به همراه 6 دوچرخه‌سوار دیگر در اردو حضور دارد و برای مسابقات آسیایی در اردو خواهند بود.

وی اظهار داشت: این ورزشکار نهاوندی در رشته تایم تریل تیمی برای مسابقات قهرمانی آسیا در کشور میانمار خود را آماده می‌کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در بخش دیگری از سخنانش افزود: خانم بهاره سیفی نهاوندی داور بین‌المللی نهاوند نیز این روزها در لیگ برتر فوتبال کشور در حال قضاوت است.

وی در بخش پایانی سخنانش به میزبان جشنواره "دا " در این شهرستان خبر داد و گفت: جلسه هماهنگی دومین جشنواره "دا " که به مناسبت ایام پیروزی انقلاب با حضور مسئولین در اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

 روزبه گفت: به‌پاس حرمت مادران فداکار جامعه و بزرگداشت مقام مادران فداکار جشنواره "دا " را دریکی از روستاهای نهاوند برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما