تازه های سایت

کد مطلب: 34575
29. دى 1396 - 14:26
امام‌جمعه نهاوند گفت: آمریکایی‌ها با توطئه‌های مختلف درصدد ایجاد فتنه و آشوب در منطقه هستند و ایران اسلامی بااقتدار و عزت موفق شده است نقشه‌های آن‌ها در منطقه را نقش بر آب کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: نزدیک به 4 دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد و به لطف حضور مردم در همه صحنه‌های انقلاب و با هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ملت ایران امروز عزتمند است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین حوادث سال‌های معاصر معادلات جهانی را تغیر داد و ملت عزیز ایران اسلامی را در دنیا عزتمند و بااقتدار کرد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در طول این سال‌ها دشمنان ایران اسلامی از انواع توطئه‌ها برای ایجاد مشکل برای مردم استفاده کردند و در همه این عرصه‌ها با بصیرت مردم عزیزمان شکست‌خورده‌اند.

وی عنوان کرد: دشمنان با انواع توطئه‌ها و تهدیدها مانند تحریم، جنگ تحمیلی، ایجاد فتنه‌ها و ترور دانشمندان و نخبگان کشور سعی داشتن درحرکت شتابان ملت ایران خلل ایجاد کنند ولی ملت انقلابی ایران از انواع این تهدیدها و تحریم‌ها سربلند بیرون آمده است و نشان داده پشتیبان انقلاب است.

مغیثی گفت: دشمنان ملت ایران در سال‌های اخیر در منطقه فتنه و آشوب ایجاد کردند تا درنهایت به ایران ضربه بزنند که در این عرصه نیز با حضور عزتمندانه و بااقتدار ایران اسلامی شکست خوردند.

وی افزود: استکبار جهانی برای منطقه نقشه‌های زیادی داشتند و با تجهیز داعش و تکفیری‌ها می‌خواستند منطقه را در اختیار خود قرار دهند و نقشه‌های شومشان را اجرایی کنند که با حضور ایران موفق به این کار نشدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما