تازه های سایت

کد مطلب: 3446
27. مهر 1391 - 7:18
به گزارش سایت گرو:در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان همدان ذبیح الله فاضل به عنوان رئیس جدید اداره برق شهرستان نهاوند معرفی شد. ب مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان بعدازظهر چهارشنبه در این مراسم گفت: در یکسال اخیر شهرستان نهاوند کمترین میزان خاموشی در استان همدان را داشته است.

به گزارش سایت گرو:

در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان همدان ذبیح الله فاضل به عنوان رئیس جدید اداره برق شهرستان نهاوند معرفی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان بعدازظهر چهارشنبه در این مراسم گفت: در یکسال اخیر شهرستان نهاوند کمترین میزان خاموشی در استان همدان را داشته است.

حاجی رضا تیموری افزود:

با توجه به اینکه انجام کارها و فعالیت ها در زمینه برق نیازمند تخصص و برنامه ریزی علمی است بزرگترین هدف شرکت برق ارتقای رضایتمندی مردم و اصلاح الگوی مصرف در زمینه برق است.

وی اظهار داشت: در شهرستان نهاوند 1600 کیلومتر سیم کشی و کابل کشی برق انجام شده و 174 روستا این شهرستان دارای برق خانگی هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع شهرستان نهاوند دارای 58 هزار مشترک برق است، گفت: در حال حاضر آمار تلفات انرژی درصد بالایی دارد که باید برای کاهش آن برنامه ریزی علمی و کارشناسی صورت گیرد.

وی بر آموزش های همگانی و فرهنگی در سطح جامعه برای اصلاح الگوی مصرف و جلوگیری از اسراف و استفاده بهینه از انرژی تاکید کرد و گفت: بزرگترین مشکل و معضل برق شهرستان نهاوند سرقت سیم ها و کابل های برق است که صدمات و ضررهای بیشماری به مردم و شرکت برق وارد میکند.

تیموری گفت: مجموعه برق نهاوند باید با همکاری نیروی انتظامی با عوامل این کار برخورد قانونی انجام دهند.

امام جمعه نهاوند نیز در این مراسم اظهار داشت: آنچه برای انسان در این دنیا و آخرت باقی میماند کار خوب و عمل صالح است و مدیران در انجام وظیفه و خدمت رسانی خود به مردم همیشه باید رضایت خداوند را سر لوحه کار و اهداف خود قرار دهند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: تعهد، ولایتمداری و اخلاص در عمل یک مدیر را موفق و محبوب می کند.

در این آیین با اهدای لوح سپاس از خدمات هفت ساله شیرزاد جمشیدی تقدیر و ذبیح الله فاضل به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد.

نویسنده :سماوات

دیدگاه شما