تازه های سایت

کد مطلب: 34458
22. دى 1396 - 14:14
امام‌جمعه نهاوند گفت: حمایت آمریکایی‌ها از اغتشاش‌گران و دخالت در امور داخلی کشورمان نشان داد که آمریکایی‌ها با اصل انقلاب مشکل‌دارند و دشمنی آن‌ها تمام‌شدنی نیست.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: به برکت حضور مردم درصحنه‌های مختلف بعد از انقلاب و با هدایت‌های مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی امروز در دنیا بااقتدار و عزتمند است.

وی اظهار داشت: حضور مردم همیشه در روزهای دشوار انقلاب گره‌گشا بوده است و نشان می‌دهد که مردم به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پایبند هستند و دست از انقلاب برنمی‌دارند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در همه‌سال‌های بعد از پیروزی انقلاب از انواع توطئه‌ها برای متوقف کردن حرکت عزتمند ملت ایران استفاده کردند که همواره شکست‌خورده‌اند.

وی بیان داشت: در اتفاقات اخیر نیز آمریکایی‌ها با حمایت از اغتشاش‌گران نشان دادند تا چه اندازه با انقلاب اسلامی و ملت ایران دشمن هستند و دشمنی آن‌ها با مردم ایران تمام‌شدنی نیست.

مغیثی عنوان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب در دیدار اخیر با مردم قم فرمودند به فضل خدا ملت ایران همه مشکلات را حل می‌کند و مردم ایران نیز مانند گذشته دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید و ناکام می‌کنند.

وی در پایان گفت: رهبر انقلاب در دیدار اخیر به مسئله مهمی اشاره کردند و فرمودند که باید بین مطالبات به‌حق مردم و اغتشاشات فرق قائل شویم و مسئولان به مطالبات مردم توجه داشته باشند و درصدد رفع آن‌ها برآیند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما