تازه های سایت

کد مطلب: 3428
26. مهر 1391 - 9:37
کار اجرایی تعریض و چهار باند کردن محور نهاوند -فیروزان در فاز دوم از پل حاج علی مراد تا شهر فیروزان از سه ماه قبل آغاز شده اما تاکنون یک ریال اعتبار نیز به این پروژه تخصیص داده نشده است.

 

وی اظهار داشت: در سفر اختصاصی وزیر راه و شهرسازی به نهاوند که در اردیبهشت سال جاری انجام شد پرداخت مبلغ چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی و دو میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی استانداری همدان به این پروژه مطرح و مصوب شد که با گذشت پنج ماه هنوز هیچ اعتباری دریافت نشده است.

بیات با بیان اینکه مجموع اعتبار این پروژه 9 میلیارد تومان است، گفت: مدت زمان اجرای عملیات اجرایی و تعریض و چهار بانده کردن پل حاج علیمراد تا شهر فیروزان دو سال است که در صورت تأمین اعتبار در مهلت تعیین شده این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه به 20 درصد رسیده است و 50 درصد حجم کار نیز مربوط به روسازی و آسفالت پروژه است.

بیات گفت: طرح تعریض و چهار بانده کردن محور نهاوند - فیروزان در دو فاز در سال 1388 آغاز شد که فاز اول آن که شامل جاده نهاوند تا پل حاجی علیمراد بود و در اردیبهشت سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

دیدگاه شما