تازه های سایت

کد مطلب: 34210
6. دى 1396 - 10:21
یکی از 5 پرستار فداکار نهاوندی که در حین مأموریت دچار حادثه رانندگی شده بود پس از تحمل چند هفته رنج بیماری درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، 11 آبان ماه امسال 5 نفر از پرستاران خانم شهرستان نهاوند برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به مرز چزابه اعزام شدند که در مسیر سوسنگرد به چزابه دچار حادثه رانندگی می‌شوند.

در این حادثه خودروی آن‌ها واژگون می‌شود و این پرستاران دچار مصدومیت شدید می‌شوند و به بیمارستان گلستان اهواز منتقل می‌شوند.

از این 5 پرستار 4 نفر پس از چندین روز بستری و بهبود شرایط از بیمارستان مرخص می‌شوند ولی متأسفانه یک نفر از آن‌ها به نام مرضیه درویشی به علت وخامت اوضاع در بیمارستان بستری می‌شود و تحت مراقبت‌های ویژه قرار می‌گیرد.

پس از چندین روز بستری در بیمارستان اهواز این پرستار فداکار برای ادامه درمان به‌وسیله بالگرد به بیمارستان بعثت همدان منتقل می‌شود.

متأسفانه صبح روز گذشته مرضیه درویشی پرستار فداکار نهاوندی پس از تحمل چندین هفته درد و رنج بیماری در بیمارستان فوت کرد.

پیکر مرحوم درویشی امروز چهارشنبه در زادگاهش در روستای "گوشه سعد وقاص " نهاوند تشییع و به خاک سپرده می‌شود و مراسم ختم وی نیز امروز بعدازظهر در مسجد همین روستا برگزار می‌شود.

کولیوند سرپرست اورژانس کشور نیز در پیامی درگذشت این پرستار فداکار را به خانواده وی تسلیت گفت.

در پیام تسلیت وی آمده است: شنیدن خبر درگذشت شهادت گونه همکارعزیزو پرتلاشمان، سرکار خانم مرضیه درویشی مایه تأسف و تأثر فراوان گردید. فقدان این عزیز سفرکرده را به همکاران گرامی و خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض می‌کنم. به روح بلند و ملکوتی این خواهر عزیز و سفرکرده درود می‌فرستیم. همکاری که خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهر ملکوت، حافظ و پاسدار سلامت زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی باشد.

حبیب‌الله موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در پیام تسلیت خود آورده است: با نهایت تأسف و تأثر درگذشت سرکار خانم مرضیه درویشی از پرستاران فداکار و ایثارگر بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان نهاوند را به خانواده محترم ایشان و جامعه پرستاری کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

همچنین مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان علیمرادیان و جامعه پرستاری نهاوند نیز در پیام‌هایی درگذشت این پرستار فداکار را تسلیت گفتند.

 

1510853

1510852

1510815

انتهای پیام/

دیدگاه شما