تازه های سایت

کد مطلب: 34208
6. دى 1396 - 8:52
به مناسبت درگذشت پرستار فداکار نهاوندی سرپرست اورژانس کشور در پیامی فقدان این همکار فداکار را به خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، متن پیام‌ دکتر کولیوند سرپرست سازمان اورژانس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا الله و انا الیه راجعون
شنیدن خبر درگذشت شهادت گونه همکارعزیزو پرتلاشمان ،سرکار خانم مرضیه درویشی مایه تاسف و تاثر فراوان گردید.فقدان این عزیزسفر کرده را به همکاران گرامی و خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض می کنم . به روح  بلند وملکوتی این خواهر عزیزو سفر کرده درود می‌فرستیم. همکاری که خالصانه و برای رضایت حق از عزیزترین سرمایه خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهر ملکوت، حافظ و پاسدار سلامت زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی  باشد.
بی شک تلاشهای ارزنده وی درطول دوران همکاری، در راستای اعتلای اهداف نظام سلامت ونجات جان دردمندان ونیازمندان ،همواره در اذهان همه ما ماندگار ، و موجب فراهم شدن باقیات و صالحات برای آن مرحومه خواهد بود. از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. به یقین روح بلند آن مرحومه در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سلار و سرور شهیدان(ع)محشور و همجوار خواهد گردید. انشاء الله
(پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور)

به گزارش پایگاه خبری گرو، خانم مرضیه درویشی پرستار فداکار نهاوندی که در ایام اربعین امسال درجاده سوسنگرد به چزابه در حین ماموریت دچار حادثه رانندگی شده بود متاسفانه روز گذشته در بیمارستان جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما