تازه های سایت

کد مطلب: 34152
3. دى 1396 - 9:23
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: سلسله مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در ۱۰۰ منطقه شهرستان نهاوند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی در جلسه برنامه ریزی حماسه ۹ دی گفت: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با سخنرانی ۱۰۰ نفر از شخصیت‌های علمی و فرهنگی از قبیل روحانیون بومی، مستقر و طرح هجرت، اساتید دانشگاه، ائمه جمعه و جماعات در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم علاوه بر مساجد به صورت متمرکز در شهرستان نهاوند و با حضور انبوه مردم مومن و لایتمدار در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) و همچنین در شهرهای برزول، گیان و فیروزان نیز به صورت تجمعی و متمرکز برگزار خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از تمامی اقشار مختلف مردم برای شرکت در این برنامه ها دعوت عمومی کرد و گفت: در این مراسم یکی از فرماندهان و خطیبان برجسته علاوه بر تشریح و تحلیل اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور پیرامون اهداف شوم فتنه گران در طراحی این توطئه در سال ۸۸ سخنرانی خواهد کرد.

وی از نواخته شدن زنگ بصیرت در مدارس و دانشگاه های این شهرستان خبرداد و افزود: علاوه بر نواخته شدن زنگ بصیرت در مدارس، برگزاری مراسم گفتمان دینی با موضوع ولایت فقیه و بصیرت دینی و انجام مراسم سخنرانی در مساجد شهری و روستایی از دیگر برنامه های فرهنگی در گرامیداشت حماسه ۹ دی است.

دبیرستاد ساماندهی شونات فرهنگی نهاوند در ادامه گفت: در مراسم گردهمایی مردم نهاوند که در روز ۹دی برگزار خواهد شد، دانشجویان، طلاب، فعالان فرهنگی و مذهبی، بسیجیان و گروه های مختلف در صنف ها و تشکل های مردمی حضورخواهند داشت.

وی گفت: این مراسم در روز ۹ دی ماه راس ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۲ همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما