تازه های سایت

کد مطلب: 34068
28. آذر 1396 - 8:20
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: آموزش و پرورش نهاوند 12 پروژه عمرانی در دست اقدام دارد که از این تعداد 7 پروژه راکد و غیر فعال است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هادی سلگی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با بیان این که بزرگترین پروژه عمرانی آموزش و پرورش نهاوند، ساختمان نیمه کاره اداره آموزش و پرورش، واقع در شهرک شهید حیدری می باشد افزود: پروژه احداث ساختمان جدید اداره آموزش و پرورش، که حدود 10 سال از شروع به کار آن می گذرد، با 45 درصد پیشرفت کار، در حال حاضر به صورت غیر فعال رها شده است.

 وی ادامه داد: یکی از راه های تأمین اعتبار جهت تکمیل این پروژه، فروش املاک مازاد آموزش و پرورش است که برای انجام این کار لازم است ابتدا مصوبه شورای آموزش و پرورش شهرستان را کسب کند.

 سلگی با بیان این که آموزش و پرورش آمادگی این را دارد که تعدادی از این پروژه ها را به مزایده بگذارد اظهار داشت: آموزش و پرورش نهاوند آمادگی این را دارد که برای تکمیل  3پروژه سالن ورزشی کوهانی، کانون فرهنگی پای قلعه و استخر ورزشی نهاوند، با عقد قرارداد، تکمیل آن ها را به بخش خصوصی واگذار کند.

این مسئول  راه اندازی صندوق کمک به دانش آموزان بی بضاعت را از کارهای  مطلوب آموزش وپرورش بیان کرد و خاطر نشان کرد: ماهانه مبلغی از حقوق همکارانی که متقاضی کمک به این صندوق بوده اند به این صندوق واریز می شود و از این محل هر ماه مبلغی حدود 1 میلیون و دویست هزار تومان جمع آوری و به دانش آموزانی که از طرف مدیر مدرسه معرفی می شوند کمک می شود.

وی افزود: همچنین از محل کمک های مردمی در جشن هایی همچون جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری، مبلغی معادل 40 میلیون تومان جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

 همچنین در پایان این جلسه، با فروش املاک مازاد آموزش و پرورش و اجاره دادن 2 فضای آموزشی واقع در شهر برزول موافقت شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما