تازه های سایت

کد مطلب: 33969
20. آذر 1396 - 11:20
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مردم در بیمارستان شهید قدوسی نهاوند بیش از 250 میلیون تومان تجهیزات جدید برای این بیمارستان خریداری شد.

مومنعلی دارابی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: بیمارستان شهید قدوسی نهاوند یکی از بیمارستان‌های بسیار مجهز در استان همدان است که امسال به بهره‌برداری رسیده است و بخش‌های مختلف آن به‌مرور شروع به کارکرده است.

وی اظهار داشت: برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم عزیز شهرستان نهاوند این بیمارستان نیازمند تجهیزات به‌روزی است که این تجهیزات مرحله‌به‌مرحله در حال تکمیل است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: با تلاش مجموعه مدیریتی شهرستان نهاوند در آینده‌ای نزدیک بخش mri"" این بیمارستان نیز راه‌اندازی می‌شود تا خدمتی دیگر برای مردم نهاوند باشد.

وی عنوان کرد: با راه‌اندازی و تجهیز این بیمارستان بسیاری از مشکلات بخش بهداشت و درمان نهاوند مرتفع خواهد شد.

دارابی گفت: در مراحل قبل تجهیزات خوبی برای بیمارستان خریداری‌شده است و در این مرحله نیز بیش از 250 میلیون تومان تجهیزات مختلف برای بیمارستان نهاوند جذب‌شده است.

وی افزود: با پیگیرهای صورت گرفته از طرف دانشگاه علوم پزشکی همدان و مساعدت مدیرکل منابع فیزیکی و سایر مدیران وزارت بهداشت چندین دستگاه جدید به بیمارستان شهید قدوسی نهاوند منتقل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: این تجهیزات شامل یک دستگاه "فیکو انتریور "چشم‌پزشکی به ارزش 108 میلیون تومان، 12 مانیتور علائم حیاتی جهت بخش‌های آی سی یو و سی‌سی‌یو به ارزش 87 میلیون تومان و 4 دستگاه "الکتروکاردیوگراف " به ارزش 12 میلیون تومان بوده است.

 وی بیان داشت: همچنین 3 دستگاه پمپ سرنگ به ارزش 9 میلیون تومان، 4 ست کامل جراحی ارتوپدی 44 قطعه‌ای به ارزش 18 میلیون تومان و 3 ست جراحی عمومی 30 قطعه‌ای به ارزش 4 میلیون و یک ست جراحی زنان 44 قطعه‌ای به ارزش 3 میلیون تومان از دیگر تجهیزات خریداری‌شده برای بیمارستان شهید قدوسی نهاوند است.

دارابی گفت: همچنین حواله 5 دستگاه ساکشن 3 دستگاه الکتروشوک، یک دستگاه میکروسکوپ جراحی چشم و 3 دستگاه پمپ سرم صادر و تحویل مدیر بیمارستان نهاوند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

چرا شهرهای اطراف بیمارستان فوق تخصصی شده ولی نهاوند نشده
از مسئولین شهرستان نهاوند بایست پرسید که چرا از پرداخت مبلغ مربوط به معبر بیمارستان شهید قدوسی خودداری نموده و این معبر را غصب نموده و حاضر نیستند پول مالکان این معبر را بپردازند ؟!

دیدگاه شما