تازه های سایت

کد مطلب: 33927
17. آذر 1396 - 15:21
امام جمعه نهاوند گفت: اقدام اخیر ترامپ مبنی بر انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با هدف تامین منافع آنها در منطقه و ایجاد امنیت برای این رژیم جعلی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمن قصد دارد ملت ایران را خسته کند تا دست از نظام، انقلاب، دین و ارزشها بردارند که قطعا به این هدف نخواهند رسید علی رغم اینکه در سه دهه گذشته هم هر آنچه در توان داشتند برای این مهم انجام دادند اما شکست خوردند.

وی افزود: راه نجات از شر آمریکا اقتصاد مقاومتی است نه برجام های دیگر که آمریکا خواهان آن است ما این همه مذاکره کردیم تا به برجام رسیدیم و آمریکا هم به آن عمل نکرد حالا خواهان مذاکره در مورد موشک ها و نفوذ ایران در منطقه هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: اینها راه حل نیست و فقط برای پیشبرد اهداف استکبار است، تنها راه نجات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است که اگر در حوزه اقتصاد به خودکفایی و استقلال برسیم قطعا در زمینه های دیگر هم موفق خواهیم بود.

مغیثی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرمودند مسئله‌ی فلسطین مسئله‌ی اول جهان اسلام است و تا آزادی قدس شریف مقاومت ادامه خواهد داشت.

امام جمعه نهاوند افزود: رهبر معظم انقلاب هم در دیدار روزهای گذشته خود بر آزادی قدس تاکید داشتند به همین دلیل تنها راه آزادی قدس مقاومت است.

وی افزود: صهیونیست های کودک کش باید بدانند که وعده خدا حق است و روزی فلسطین به دامان جهان اسلام بر خواهدگشت.

مغیثی گفت: استکبار جهانی و صهیونیستها برای تشکیل خاورمیانه جدید برنامه دارند ینابراین ملت های مسلمان باید با وحدت نقشه های شوم آنها را خنثی کنند.

امام جمعه نهاوند علت وجود داعش را ایجاد جنگ مذهبی در میان مسلمانان بیان کرد و افزود: داعش نه به شیعه رحم کرد و نه به سنی به همین خاطر مسلمانان در مقابل داعش ایستادند تابالاخره موفق شدند داعش را نابود کنند.

وی اظهار داشت: آمریکا بعد از شکست داعش متوجه شد مقاومت در ایران، عراق و سوریه قدرت گرفته اند به همین علت دست به ایجاد چند توطئه زدند اول قصد داشتند اقلیم کردستان عراق را مستقل کنند تا عراق را تجزیه کنند اما شکست خوردند، بعد طرح استعفای نخست وزیر لبنان را پیاده کردند تا در لبنان دخالت کنند و لبنان را به یمن دوم تبدیل کنند که این طرح هم شکست خورد، بعد فتنه علی عبداله صالح در یمن بود که ابتدا در کنار انقلابیون بود اما بعنوان رییس جمهور اسبق اورا حمایت کردند تا صنعا را در اختیار او قرار دهند اما با کشتن صالح این توطئه هم شکست خورد.

مغیثی گفت: اکنون آمریکا متوجه شده است هر توطئه انجام می دهد با مشورت ایران و قدرت مقاومت شکست می خورد به همین علت رئیس جمهور نادان و کم عقل آمریکا در آخرین حربه قدس را بعنوان پایتخت اسرائیل معرفی کرد که به طور حتم در این نقشه هم شکست خواهد خورد.

وی ادامه داد: وقتی داعش نابود شد همه کشورهای مسلمان و منطقه خاورمیانه فهمیدند تمام این فتنه ها زیر نظر آمریکا است، اکنون در اکثر کشورهای اسلامی منطقه هسته های مقاومت برای مقابله با توطئه های دشمنان تشکیل شده است‌.

امام جمعه نهاوند در پایان گفت: امروز ایران اسلامی به گفته خود غربی ها بعنوان قدرت برتر منطقه شناخته شده است و استکبار جهانی در برابر قدرت ایران ناتوان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما