تازه های سایت

کد مطلب: 33856
13. آذر 1396 - 8:12
با حضور مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند و مسئول کانون بسیج هنرمندان از هنرمندان پیشکسوت شعر و ادبیات شهرستان نهاوند تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح مدیر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نهاوند در این مراسم اظهار داشت: تجلیل از مقام شامخ شعر و ادب فارسی وظیفه ای است که عمل به آن برای همه ما افتخار است.

مصباح با اشاره به این موضوع که، در نهاوند که مهد علم و ادب و فرهنگ و تاریخ است ، هنرمندانی زندگی می کنند که مایه افتخار این مرز و بوم بوده اند، افزود: نقش فرهنگ و هنر در زنده نگه داشتن و پویایی جامع بسیار مهم و موثر است و هنرمندان می توانند در همه عرصه های اجتماعی کارگشا و تاثیر گذار باشند.

وی افزود: از این پس بنا داریم با همکاری خود هنرمندان چنین برنامه‌هایی را ادامه دهیم چرا که معتقدیم بهترین شیوه برای رشد فرهنگ در جامعه ایجاد همین همدلی‌هاست.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند بیان داشت: کسب عناوین مختلف در جشنواره های استانی، ملی و منطقه ای، چاپ چندین جلد کتاب در بخشهای مختلف شعر ، داستان و نویسندگی ، تدریس در حوزه های مختلف هنری و فعالیت در برنامه های مختلف از جمله فاکتورها و شاخصه هایی است که ما را بر آن داشت تا از مقام شامخ این عزیزان قدردانی نماییم.

گفتنی است در این مراسم از سالها تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر اساتید محمد ساکی و نعمت اله معماریان،از شعرا و نویسندگان پیش کسوت و صاحب نام نهاوند تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام/

دیدگاه شما