تازه های سایت

کد مطلب: 33735
5. آذر 1396 - 11:09
فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد
کشف محموله 200 میلیون تومانی دام قاچاق در نهاوند
فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: در راستای برخورد با پدیده قاچاق با تلاش مأموران تعداد 370 رأس دام قاچاق در نهاوند کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ منصور ملکی با اعلام این خبر گفت: نیروی انتظامی نهاوند با دقت و تلاش مأموران زحمت‌کش این نهاد در راستای مبارزه با قاچاق با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

وی اظهار داشت: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون چندین محوله قاچاق از انواع مختلف جنس‌های قاچاق با هوشیاری مأموران کشف‌شده است و خاطیان به دست قانون سپرده شدند.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: در آخرین مورد از مبارزه با این‌گونه محموله‌ها مأموران مبارزه با قاچاق کالای نهاوند به دو دستگاه کامیون مشکوک می‌شوند و آن‌ها را متوقف می‌کنند.

وی عنوان کرد: مأموران پس از توقف آن‌ها و در بازرسی از این کامیون‌ها تعداد 370 رأس دام قاچاق را کشف کردند.

ملکی بابیان اینکه با تشکیل پرونده، متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند؛ گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محوله را بیش از 200 میلیون تومان برآورد کرده‌اند.

وی اظهار داشت: در چند هفته گذشته نیز چندین محموله قاچاق احشام در نهاوند کشف شد که دریکی از این عملیات‌ها 100 رأس دام به ارزش 70 میلیون کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند افزود: در عملیات دیگری نیز با کنترل محورهای مواصلاتی نهاوند تعداد 105 رأس دام قاچاق کشف شد و متهمان به دستگاه قضایی معرفی‌شده است.

وی در پایان بابیان اینکه تلاش شبانه‌روزی پلیس برای ایجاد امنیت پایدار برای شهروندان است؛ گفت: شهروندان گرامی می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موارد مشکوک، جرائم و تخلفات در حال وقوع را به پلیس اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما