تازه های سایت

کد مطلب: 33639
28. آبان 1396 - 15:41
سردار سلگی در یادواره شهدای دانشجوی نهاوند:
تحلیل درست و شناخت دشمن راه مقابله با توطئه‌های استکباری
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: باید محاسبات دشمنان را مدنظر داشته باشیم و با تحلیل و تفسیر درست و با شناخت دشمن راه‌های مبارزه با توطئه‌های آمریکا را بشناسیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار حاج میرزا محمد سلگی در یادواره 12 شهید دانشجوی شهرستان نهاوند گفت: اگر امروز می‌بینیم که قدرت‌های استکباری در هر جلسه‌ای نامی از ایران می‌آورند به خاطر اقتدار و عزت ملت ایران است.

وی اظهار داشت: این اقتدار و عزت به دلیل رشادت‌های بی‌نظیر شهدا و رزمندگان قهرمان ایران اسلامی است که از جان خود مایه گذاشتند و اجازه نداند نقشه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: شهدا با بصیرت مثال‌زدنی خود و با شناخت درست دشمن و با لبیک گفتن به‌فرمان امام خمینی (ره) حماسه آفریدند و امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا است.

وی عنوان کرد: باید هوشیار باشیم چون آمریکا و دست‌نشانده‌های آن‌ها هرروز دسیسه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی طراحی می‌کنند بنابراین باید محاسبات دشمن را به‌خوبی تحلیل کنیم.

سلگی گفت: شناخت دشمن برای مقابله با توطئه‌های آن‌ها بسیار مهم است و باید به این نکته توجه کنیم که دشمن دست از توطئه برنمی‌دارد چون ذات آمریکایی‌ها دشمنی با اصل انقلاب اسلامی است.

فرمانده نهاوندی دوران دفاع مقدس و "راوی کتاب آب هرگز نمی‌میرد " اظهار داشت: باید محاسبات دشمن را مدنظر داشته باشیم چون با همه توان درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی بابیان اینکه امروز هم در مقابل یزیدیان قرار داریم، افزود: رویارویی حق و باطل همیشه ادامه خواهد داشت و این قدرت ایمان و ایستادگی شهدا بود که به تأسی از قیام سیدالشهدا با دست‌خالی در برابر دشمن ایستادند.

سلگی گفت: همان‌طور که امام راحل و رهبر معظم انقلاب فرمودند باید درست تحلیل کنیم و با شناخت دشمن درست تصمیم بگیریم تا ایران اسلامی همچنان باقدرت به مسیر پرافتخار خود ادامه دهد.

وی بیان داشت: آمریکایی‌ها به‌عنوان دشمن اصلی ملت ایران در هر جلسه و نشستی که برگزار می‌کنند نام ایران اسلامی را بر زبان می‌آورند که این مسئله نشان‌دهنده اهمیت و اقتدار کشورمان است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان گفت: امروز نیاز کشور وحدت است که باید با تبعیت از فرامین رهبر انقلاب و با حفظ وحدت مسیر عزتمند انقلاب اسلامی را باقدرت ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما