تازه های سایت

کد مطلب: 33519
19. آبان 1396 - 15:43
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بر اساس اعلام مسئولان در جلسه غیرعلنی مجلس آمریکا از 200 فروند هواپیمای مسافربری که در برجام تعهد کرده بود به ایران تحویل دهد فقط 7 فروند تحویل داده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در یادواره شهدای روستای "گیل‌آباد " نهاوند گفت: از غربت امام حسین(ع) در عاشورای سال 61 هجری امروز حماسه عظیم 20 میلیونی اربعین خلق‌شده است و این همان پیروزی خون بر شمشیر است.

وی اظهار داشت: شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی با تبعیت از امام راحل در مقابل دشمن ایستادگی کردند و در مقابل ظلم مقاومت کردند که این همان درس مکتب عاشورا است که شهدا پیرو این مکتب بودند.

نماینده مردم ملایر در مجلس در ادامه افزود: هدف از شرکت در یادواره‌های شهدا این است که به آمریکایی‌ها بگوییم؛ برجام را زیر سوال می‌برید؟ شما قرار بود نان به دست ما بدهید؟ کجای دنیا آمریکا نان به دست کسی داده است چون هر جا آمریکا حضورداشته نان را از دست مردم گرفته است.

وی در رابطه با بدعهدی آمریکایی در برجام عنوان کرد: هفته قبل در جلسه غیرعلنی مجلس با حضور آقای عراقچی گزارش وی و کمیسیون امنیت ملی درباره برجام قرائت شد که گزارشی واقعی بود.

آزادی‌خواه ادامه داد: این گزارش چیزی بود که آمریکایی ها آن را انجام داده بودند و غیر از چیزی بوده که آمریکایی‌ها دروغ گفته بودند و انجام نداده‌اند.

 

1462333

 

وی گفت: بر اساس این گزارش آمریکایی‌ها قرار بوده است 200 فروند هواپیمای مسافربری به ما بفروشند و این در برجام قرارداد بوده است که آمریکایی‌ها انجام دهند ولی فقط 7 فروند از آن‌ها را تحویل داده‌اند و این کاری بوده است که باید انجام می‌دادند و غیر از مواردی است که آن‌ها انجام نداده‌اند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در بخش دیگری از سخنانش افزود: این حرف قران است که آن‌ها هیچ‌وقت از ما راضی نمی‌شوند و آن‌ها پای میز مذاکره از شما قانع نمی‌شوند مگر به‌شرط اینکه عبد ذلیل آن‌ها شویم که این آیه قران است و حرف من نیست.

وی ادامه داد: آن‌ها از ما راضی نمی‌شوند مگر که دست‌هایمان را ببندیم و تسلیم شویم و هرچه کدخدا بگوید انجام دهیم و بگوییم شما اختیار همه‌چیز را دارید و می‌توانید ما را تحریم و تهدید کنید که در این صورت از ما راضی می‌شوند.

آزادی‌خواه گفت: اما در مقابل این تفکر سخن و تفکر امام حسین (ع) و شعار زیبای " هیهات من الذله " قرار دارد که شهدای سرافراز با پیروی از این تفکر هیچ‌گاه زیر بار زور نرفتند.

 

 

وی افزود: شهید محسن حججی نمادی از جوانانی است که وقتی دید حرم آل الله درخطر است خالصانه باخدا معامله کرد و با تأسی از راه و مکتب امام حسین (ع) پا در عرصه جهاد گذاشت و مانند اربابش شهید شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: درصورتی‌که دشمنان ایران سلامی را تهدید کنند جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان چنان درسی به آن‌ها می‌دهند که در تاریخ نوشته شود.

وی ادامه داد: حمله به جمهوری اسلامی یک خواب آشفته است و به شما قول می‌دهم هرگز این اتفاق نخواهد افتاد چون آن‌ها جرئت این کار را ندارند.

آزادی‌خواه گفت: این‌ها از خواب بیدار نشده بودند که در دیرالزور موشک بچه‌های شجاع ایران آن‌ها را نابود کرد و به فضل الهی و با رشادت‌های سردار عزیز سپاه اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی و امثال حاج قاسم که به حمدالله ایران سردار سلیمانی زیاد دارد؛ داعش در حال نابودی است.

وی اظهار داشت: به جغرافیای منطقه و به عراق و سوریه توجه کنید داعش الآن در کجا قرار دارد؟ و آن‌ها در حال نابودی هستند و در موضع ضعف قرار دارند و این همان وعده پیروزی حق است که خداوند فرموده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما