تازه های سایت

کد مطلب: 33518
19. آبان 1396 - 14:31
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در سانحه رانندگی 48 ساعت گذشته در محورهای ارتباطی این استان چهار تن جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ رضا عزیزی با اعلام این خبر گفت: در سانحه نخست سه عضو یک خانواده شامل زوج جوان و کودک پنج ساله جان باختند.
وی توضیح داد: این سانحه بر اثر برخورد خودروی سواری ال 90 و پژو در محور آورزمان - نهاوند رخ داد که ابتدا زوج جوان سرنشین پژو جان باختند و کودک آنها پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد، همچنین راننده ال 90 نیز مجروح شد.
رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: در سانحه دیگری به علت واژگونی خودروی سواری که در جاده همدان - تهران و حوالی خروجی شهر جورقان اتفاق افتاد یکی از زائران فوت و 2 سرنشین دیگر زخمی شدند.
سرهنگ عزیزی افزود: سرنشین این وسیله نقلیه از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود و هنگام واژگونی خودرو به علت پرت شدن به بیرون از وسیله نقلیه و برخورد سر با سطح جاده جان خود را از دست داد.
وی یادآوری کرد: بامداد امروز نیز یک دستگاه اتوبوس متعلق به ارومیه که حامل زائران همدانی بود در نزدیکی شهر صالح آباد از مسیر اصلی خارج شد.
وی با ذکر اینکه خواب آلودگی راننده عامل خروج این خودرو از مسیر اصلی شده بود افزود: با توجه به ورود این وسیله نقلیه به زمین های کشاورزی اطراف جاده و واژگون نشدن آن، تنها 2 زائر مجروح شدند.
رئیس پلیس راه همدان با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) اندیشیده شده است گفت: 210 تیم پلیس راه و پاسگاه های انتظامی در این استان امنیت زائران اباعبدالله الحسین(ع) هنگام بازگشت و عبور از مسیرهای همدان برای رسیدن به مقصد، را تامین می کنند.
حدود 3.5 میلیون تردد از جاده های استان همدان از آغاز طرح اربعین تاکنون صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما