تازه های سایت

کد مطلب: 33502
18. آبان 1396 - 9:15
کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: حجت‌الاسلام سید محمد تقوی امام جماعت سابق مسجد جامع شهر برزول نهاوند که برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی به عراق سفرکرده بود در محدوده شهر البدره عراق براثر تصادف به همراه فرزندش درگذشت.

علی ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: مرحوم حجت‌الاسلام حاج سید محمد تقوی امام جماعت سابق شهر برزول و فرزند وی سید میثم تقوی در شهر البدره عراق به علت سانحه تصادف دار فانی را وداع گفتند.

وی افزود: مرحوم حجت‌الاسلام تقوی به همراه فرزند خویش قصد عزیمت به نجف اشرف و کربلای معلا جهت شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعین را داشتند که متأسفانه با بروز سانحه تصادف، جان خود را از دست می‌دهند.

کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: وی از روحانیون آگاه و بافضیلتی بود که به مدت ۶ سال به‌عنوان روحانی طرح هجرت در مسجد جامع شهر برزول علاوه بر اقامه نماز جماعت فعالیت‌های فرهنگی تأثیرگذاری در حوزه دین انجام می‌داد.

پایگاه خبری گرو، ضمن تسلیت به خانواده معزای ایشان، این ضایعه اسفناک را به جامعه روحانیت و مردم فهیم و قدرشناس شهر برزول نهاوند تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی آرزومند است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

خدا رحمتشون کنه و ما رو هم عاقبت بخیر کنه..

دیدگاه شما