تازه های سایت

کد مطلب: 33373
11. آبان 1396 - 8:18
مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مردم نهاوند و شهرهای گیان، فیروزان و برزول هم‌زمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: در روز 13 آبان ملت ایران اسلامی همپای دانش آموزان در راهپیمایی روز 13 آبان حضور پرشوری خواهند داشت و جواب یاوه‌سرایی‌های مقامات آمریکایی را خواهند داد.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها همواره در حال توطئه‌چینی برای ضربه زدن به کشورمان هستند که حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بار دیگر آن‌ها را ناامید می‌کند و جواب محکمی به آن‌ها خواهد بود.

محبی گفت: با توجه به اظهارات مقامات آمریکایی و تهدید و تحریم مردم ایران امسال مردم بسیار پرشورتر از گذشته شعار "مرگ بر آمریکا " را فریاد خواهند شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند به ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند و در این روز نیز بار دیگر از اقدامات و اظهارات آمریکایی‌ها اعلام انزجار می‌کنند.

وی عنوان کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور نهاوند نیز هم‌زمان با سراسر کشور در روز شنبه با برپایی راهپیمایی روز 13 آبان بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید پیمان می‌کنند.

محبی گفت: برای هرچه بهتر برگزار شدن راهپیمایی 13 آبان در نهاوند جلسات هماهنگی برگزارشده است و همه‌چیز برای حضور پرشور مردم در این مراسم مهیا شده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر نهاوند در شهرهای فیروزان، گیان و برزول نیز مردم با حضور خود حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند و در این شهرها هم مراسم روز 13 آبان برگزار می‌شود و جلسات هماهنگی در این بخش‌ها برگزارشده است.

مدیر تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: راهپیمایی شهر نهاوند از ساعت 10 صبح روز شنبه از مقابل مسجد شهید حیدری نهاوند آغاز می‌شود و سپس در میدان امام خمینی (ره) حاضران از سخنان حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه این شهرستان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما