تازه های سایت

کد مطلب: 33356
10. آبان 1396 - 8:32
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: نمایشگاه عکس "عاشورا و صفر" به مناسبت ایام اربعین حسینی در محل دائمی نمایشگاه های نهاوند برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمود مصباح در گفت و گو با خبرنگاران گفت:هنرمندان نهاوند با برپایی این نمایشگاه عکس در صدد هستند که زیبایی های معنوی مراسم ماه محرم و صفر را از زوایایی دیگری برای علاقمندان نمایش دهند.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه آثار بسیار زیبایی از عزاداری های مردم نهاوند در ماه محرم و صفر ثبت شده است که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: در نمایشگاه عکس "عاشورا و صفر" بیش از 30 اثر هنری از هنرمندان نهاوند در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی افزود: این اداره در ایام مختلف سال و بویژه در مناسبت های مذهبی اقدام به برپایی نمایشگاه های عکس و هنرهای تجسمی می کند.

مصباح گفت: این نمایشگاه از آثار استاد سیفی از هنرمندان خوش نام و پیشکسوت جامعه هنری نهاوند است که همه روزه میزبان هنر دوستان است.

وی اظهار داشت: یکی از راه هایی که میتوان فرهنگ عاشورایی و مذهبی را در بین مردم و بویژه نسل جوان گسترش و بسط دهیم استفاده از زبان هنر است که این اداره در این ایام چندین نمایشگاه با موضوع اربعین و عاشورا برپا کرده است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: این نمایشگاه از امروز به مدت 10 روز از ساعت 9 صبح تا 19 غروب در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نهاوند پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما