تازه های سایت

کد مطلب: 33346
9. آبان 1396 - 17:33
عامل انتحاری سوار بر نفربر زرهپوش انتحاری به مرکز تجمع نیروهای یگان ویژه ارتش سوریه در مزارع اطراف روستای «ابولفه» شمال شرقی استان حماه سوریه هجوم برده و دست به حمله انتحاری زده است.

به گرارش پایگاه خبری گرو، در ادامه درگیریها میان نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با تروریستهای تکفیری ساعتی پیش جبهه النصره دست به یک حمله انتحاری زده است. بنابر این گزارش، بخش رسانه ای جبهه النصره تصاویری از این حمله انتحاری منتشر کرده است.

عامل انتحاری با نام محمد اللحیدان سوار بر نفربر زرهپوش انتحاری به مرکز تجمع نیروهای یگان ویژه ارتش سوریه در مزارع اطراف روستای “ابولفه” شمال شرقی استان حماه سوریه هجوم برده و دست به حمله انتحاری زده است.

در تصویری که از عامل انتحاری منتشر شده وی در حالیکه یک قبضه سلاح اشتایر ساخت اتریش و سفارش داده شده برای ارتش رژیم عربستان سعودی در دست دارد مشاهده می شود. لازم به ذکر است که طی روزهای گذشته نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با پشتیبانی رزمندگان محور مقاومت مناطق وسیعی را از اشغال جبهه النصره یکی از شعبه های رسمی شبکه القاعده در این کشور آزاد کرده اند.

بنابر آخرین اخبار نیروهای دولتی سوریه از ساعتی پیش حملات گسترده ای را برای بازپس گیری روستای ابودالی در همین منطقه آغاز کرده اند.

منبع:اعلام الحربی

دیدگاه شما