تازه های سایت

کد مطلب: 33301
6. آبان 1396 - 9:39
سرپرست شهرداری نهاوند از لکه‌گیری بلوار کربلا برای سهولت تردد زائران اربعین حسینی که از شهر نهاوند عبور می‌کنند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی‌محمد زمانیان در گفت‌وگو با خبرنگاران از اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر بلوار کربلا در مسیر زائرین حسینی و سطح شهر خبر داد و گفت: به‌منظور خدمات‌رسانی بهینه به زائران مراسم اربعین حسینی، بهسازی، پاک‌سازی و فضاسازی‌های مناسبتی در مسیر زائرین توسط این شهرداری در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر ازجمله مطالبات جدی شهروندان از شهرداری است، افزود: در این راستا شهرداری برای جلب رضایت شهروندان خیابان‌ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند را با اولویت‌بندی لکه‌گیری و آسفالت می‌نماید.

زمانیان عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی مجموعه مدیریت شهرداری نهاوند سعی می‌کند با ارائه بهترین خدمات میزبان خوبی برای زائران باشد.

وی گفت: شهر نهاوند مسیر تردد زائران زیادی خواهد بود به همین دلیل جلسات مختلفی نیز برگزارشده است و واحدهای مختلف شهرداری در این ایام به‌صورت شبانه‌روزی فعال خواهند بود.

سرپرست شهرداری نهاوند بابیان اینکه رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر می‌تواند تأثیر خوبی در ایجاد شهری ایده آل داشته باشد، افزود: به‌منظور رفاه حال شهروندان، عملیات آسفالت و جدول‌گذاری با سرعت عمل بیشتری انجام می‌شود.

زمانیان هدف ازاین‌گونه اقدامات و فعالیت‌ها را بهسازی فضاها و زیرساخت‌های شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان، رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان دانست.

وی گفت: با توجه به حجم زیاد مسافرین عتبات عالیات که از مسیر بلوار کربلا استفاده می‌کنند و لزوم خدمات‌دهی سرویس‌های بهداشتی پارک کوثر، این نهاد با همکاری امور آب و فاضلاب نسبت به اتصال فاضلاب پارک کوثر به شبکه فاضلاب شهری به‌منظور رفاه حال زائرین حسینی در زمان کوتاهی اقدام کرد تا در این زمینه مشکلی برای زائران به وجود نیاید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما